d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev1103104105106107461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 11 2011 01:55pm
Quote (johannes92 @ Oct 11 2011 08:54pm)
hoppas de där va hela filmen ? skulle inte palla mer


Troll.

Tycker den kan bli skaplig ändå. Gillar Robert som fan.
Member
Posts: 17,356
Joined: Nov 4 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 12 2011 01:50pm
Quote (ankiie @ Oct 11 2011 11:57am)
någon som sett assasination games?


denna va fet
Member
Posts: 3,606
Joined: Mar 27 2005
Gold: 3,240.00
Oct 12 2011 01:53pm
Blitz är den filmen jag har älskat mest den senaste tiden
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 12 2011 01:57pm
Quote (Teposen @ 11 Oct 2011 20:45)


Ser sjukt phet ut

väntat på denna länge
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2011 02:01pm
the whistleblower 2/5 för seg o ingen spänning.
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 12 2011 02:23pm
började kolla på shaolin för någon vecka sedan men jag somnade efter typ 10min... den verkade fett cool ändå! sevärd?
Member
Posts: 10,306
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1.00
Oct 12 2011 03:03pm
Quote (Simon @ 12 Oct 2011 22:23)
började kolla på shaolin för någon vecka sedan men jag somnade efter typ 10min... den verkade fett cool ändå! sevärd?


Har sett nån av dom filmerna, inte sevärda imo
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 17 2011 01:47am
ingen film men ;P ska se walking dead s2 e1 när jag kommer hem sen =P
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 17 2011 01:53am
Sett en del nytt

crazy stupid love 8/10
Horrible bosses 8,5/10

Cars2 5/10
Smurfs 4/10



Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Oct 17 2011 05:40am
unknown 8,5/10!!!
länge sen jag såg en så bra film faktiskt :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1103104105106107461Next
Add Reply New Topic New Poll