d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Film-tråden
Prev199100101102103461Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Sep 25 2011 02:38pm
Quote (SyB_BaM @ Sep 25 2011 06:30pm)
Tankade Assassination Games igår, kanske man ska se den idag :)


Var riktigt bra faktiskt!

Lite konstigt filmad bara, känns lite som låg-budget på något vis.

Grym film iallafall.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 26 2011 04:18am
Quote (Teposen @ Sep 25 2011 09:27pm)
Tja :P

E: Inga marvel filmer utanför X-men som blir bra eller?

Har laddat ner Green och vill se Captain America :P


spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.

This post was edited by Svartermetalisk on Sep 26 2011 04:18am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 26 2011 04:24am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2011 11:18am)
spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.


Ah jo dom är rätt dugliga :D

Men annars, nää -_-
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Sep 26 2011 04:30am
Quote (Teposen @ 25 Sep 2011 20:27)
Tja :P

E: Inga marvel filmer utanför X-men som blir bra eller?

Har laddat ner Green och vill se Captain America :P


captain america är ingen toppenfilm om vi säger så :P
blev nästan besviken...
vill se jägarna 2
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 26 2011 05:08am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2011 11:18am)
spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.


transformers-filmerna var ju rätt bra
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 26 2011 06:47am
någon som har något tips på någon riktigt bra ny skräckfilm?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 26 2011 07:10am
Quote (Simon @ Sep 26 2011 01:47pm)
någon som har något tips på någon riktigt bra ny skräckfilm?


cannibal holocaust håller än
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 1 2011 03:47am
Såg Horrible Bosses, helvete vad Aniston är het..
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 1 2011 04:01am
Quote (umade @ 1 Oct 2011 10:47)
Såg Horrible Bosses, helvete vad Aniston är het..


i'd tap that
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 2 2011 12:12pm
såg på 3 musketörerna, var nice =)
Go Back To Svenska Topic List
Prev199100101102103461Next
Add Reply New Topic New Poll