☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Film-tråden
Prev
1
99
100
101
102
103
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 113991
Replies: 4609
Track Topic
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#1001
Sep 25 2011 02:38pm
Quote (SyB_BaM @ Sep 25 2011 06:30pm)
Tankade Assassination Games igår, kanske man ska se den idag
Var riktigt bra faktiskt!
Lite konstigt filmad bara, känns lite som låg-budget på något vis.
Grym film iallafall.
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#1002
Sep 26 2011 04:18am
Quote (Teposen @ Sep 25 2011 09:27pm)
Tja
E: Inga marvel filmer utanför X-men som blir bra eller?
Har laddat ner Green och vill se Captain America
spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.
This post was edited by Svartermetalisk on Sep 26 2011 04:18am
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#1003
Sep 26 2011 04:24am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2011 11:18am)
spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.
Ah jo dom är rätt dugliga
Men annars, nää
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#1004
Sep 26 2011 04:30am
Quote (Teposen @ 25 Sep 2011 20:27)
Tja
E: Inga marvel filmer utanför X-men som blir bra eller?
Har laddat ner Green och vill se Captain America
captain america är ingen toppenfilm om vi säger så
blev nästan besviken...
vill se jägarna 2
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#1005
Sep 26 2011 05:08am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2011 11:18am)
spiderman rullarna var hyfsade men förutom xmen och spindelmannen har det sett sjukt mörkt ut.
transformers-filmerna var ju rätt bra
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#1006
Sep 26 2011 06:47am
någon som har något tips på någon riktigt bra ny skräckfilm?
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#1007
Sep 26 2011 07:10am
Quote (Simon @ Sep 26 2011 01:47pm)
någon som har något tips på någon riktigt bra ny skräckfilm?
cannibal holocaust håller än
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#1008
Oct 1 2011 03:47am
Såg Horrible Bosses, helvete vad Aniston är het..
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#1009
Oct 1 2011 04:01am
Quote (umade @ 1 Oct 2011 10:47)
Såg Horrible Bosses, helvete vad Aniston är het..
i'd tap that
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#1010
Oct 2 2011 12:12pm
såg på 3 musketörerna, var nice =)
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
99
100
101
102
103
461
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact