d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladderslasher > Tips
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Dec 29 2011 10:29am
Jeg sidder og læser til eksamen de næste par uger, og tænkte på at chille med ladderslasher når jeg skal have en pause ind i mellem.
Jeg vil bare høre om der er nogen tråde som i mener ville være gode at læse om emnet, inden man begynder?

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=53670148&f=272
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=53755574&f=272

Vil jeg læse. Men når jeg umiddelbart ser på spillet, kan jeg se det ikke er helt tilfældigt hvordan man bygger sin mand, nogle med gode råd til hvordan man bygger en mand forholdsvis billigt/simpelt?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 29 2011 10:32am
Post det i LS forumet mate :)
Der er rigtig mange der gerne vil hjælpe dig med spørgsmål der.
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 29 2011 10:54am
Jeg vil super gerne hjælpe dig med dine spørgsmål.
Hvad feeder class regner du med at vælge ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 29 2011 10:56am
Quote (ZwiX @ Dec 29 2011 06:54pm)
Jeg vil super gerne hjælpe dig med dine spørgsmål.
Hvad feeder class regner du med at vælge ?


Jeg er skuffet over du ikke joinede min guild :(
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 29 2011 10:57am
http://ladderslasher.d2jsp.org/index.php?g=2
Personligt med et low budget vil jeg få efter et sword sæt.
Swords har 75%str/25%dex ratio. = Du får mest damage ud af at få stats efter det. så feks 200str/50dex

Fighter: Sword
Samurai: Sword
Paladin: Sword
Monk: Staff
Ninja: Sword

Så her i starten kan du nøjes med et sword sæt imo.
De bedste levels i gear i mine øjne er: 0, 5, 10, 15, 25, 35, 45, 55
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Dec 29 2011 10:59am
Du kan altid pm mig hvis du har spørgsmål til det :)
Har allerede hjulpet et par igang (Bettelap den noob) ;)
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 29 2011 11:00am
Quote (TheAngel @ 29 Dec 2011 17:56)
Jeg er skuffet over du ikke joinede min guild :(


Andy havde brug for mig i hans, og har brug for noget positiv energi :)

Quote (berens @ 29 Dec 2011 17:59)
Du kan altid pm mig hvis du har spørgsmål til det :)
Har allerede hjulpet et par igang (Bettelap den noob)  ;)


Nikolaj din noob :huh:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Dec 29 2011 11:01am
Quote (ZwiX @ Dec 29 2011 07:00pm)
Andy havde brug for mig i hans, og har brug for noget positiv energi :)



Nikolaj din noob :huh:


You mean?
Member
Posts: 105,407
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Dec 29 2011 11:02am
Quote (TheAngel @ 29 Dec 2011 18:01)
You mean?


Du får den over PM mate.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Dec 29 2011 11:02am
Du får gigt i fingerne af det spil xD
held og lykke dog^^
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll