Quote (Tosho @ Dec 14 2011 10:55pm)
Available for Mediations
For information check out:
Donate For Me Please - Instructions
Donor Forum Information
Please PM me before sending Money!
___________________________________________________________________________________
Searching for Donor:
- Holding 1,200 fg for SungYuri as a 25$ Star Upgrade/Possible Donor Forum Access - Searching for Donor
- Holding 250 fg for 99flux99 as a 5$ Star Upgrade/ - Searching for Donor
- Holding 240 fg for peanutboobs as a 5$ Star Upgrade/ - Searching for Donor
- Holding 1,200 fg for ripper8 as a 25$ Star Upgrade/Possible Donor Forum Access - reserved
___________________________________________________________________________________
Taken Donations:
__________________________________________________________________________________ - Holding 1,200 fg for SungYuri as a 25$ Star Upgrade/Possible Donor Forum Access - Searching for Donor
ill do this
Quote (Fault @ Dec 14 2011 05:50pm)
Always Available for Mediations - Please PM Me!Prior to sending me fg, please read and understand the following!Donate For Me Please - Instructions
Donor Forum InformationAlways PM me before sending Money!____________________________________________________________Searching for a Donor:Holding
1100 fg in the name of
Marcusd0 for a
$25 star upgrade and possible Donor Forum access -
AvailableHolding
1205 fg in the name of
Watari for a
AvailableHolding
1000 fg in the name of
johnnyViP for a
Available____________________________________________________________Donor Found:Holding
1300 fg in the name of
Darc for a
Being donated by pkpn Holding 1205 fg in the name of Watari for a $25 star upgrade and possible Donor Forum access - Available
ill do this
Quote (Tomek25 @ Dec 15 2011 02:15am)
Available:Holding 250 fg For
Sam1999 as a
$5 Star Upgrade -
Looking for a donor!-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Taken:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Always PM me for instructions before you send cash ($) for any available donation (fg) I am holding! Holding 250 fg For Sam1999 as a $5 Star Upgrade - Looking for a donor!
ill take this
pmd all 3 meds
This post was edited by KingN on Dec 15 2011 07:25am