pmed.
liedje voor tijdens het lezen...
vanavond toch maar weer even naar de stad gegaan.. ik dacht lang geleden en we zouden oorspronkelijk dus gaan bbqen bij een maat.. daarna wat biertjes en uiteindelijk dus toch weer in de stad beland.
mede omdat meisje T ook wilde dat ik kwam... dus uiteindelijk al mijn klote kut tering vrienden weer fucking KLOTE AFHAAK DEBIELEN ELLENDE net als altijd ik moet nieuwe vrienden zoeken echt... ik weer uiteindelijk in me eentje in de stad met de chicks dus... meisje T en S van wiskunde...
haha op een gegeven moment voelde ik me wel zwaar kansloos
stond tussen 5 chicks die ik gezoend had... wtf.
meisje F van 14, meisje K haar beste vriendin, meisje N van de one night stand, meisje T natuurlijk, meisje E-de eerste vriendin-..........
vrij kansloos... en wes, ari was vanavond jarig. terign wat was die bezopen, ik dacht yo 3 zoenen krijg er 3 op me mond daarna een geile halve lapdance tegen me lul aan. was wel nice. GODVER GODVER GODVER was i ook zo dronke gister!?!?!?!
maaaaaaaaarrr ja vrij kansloze nacht dus.
had gelukkig maar 10 euro gepind en wilde niet te dronke gaan die avond.. wel los met de chicks was wel lachen.. t was bezopen die had wel zin om te zoenen maar wilde volgens mij onze vriendschap die net weer goed was niet riskeren (ik had al het contact verbroken omdat ik verliefd werd en zei niet)
dus dat werd niks. de andere chiks waren allemaal maar ELLENDE.
komt er een scharrel van een maat van me opdraven.. meisje A haha wat was die bezooopen ook haha ik zeg hee hoe gaat het. ja goed maar heb beetje teveel gedronkeennnn beeehhhlll heb de helft niet begrepen maar goed.
kroegen verslag dan maar
einde walkabout, wij naar kerkplein, een peuk gerookt, dom domd odm. maarja ik rook echt nog maar aaaaamper dus 1 sigaret nouja dom maar ik houdt het nog steeds bij uitgaansroken.. waar ik eigenlijk mee gestopt was maarja 1 sigaret ga ik geen pakje van kopen als het goed is! kerkplein was nice, kon daar nog pinnen.. geld was alweer op, biertje gepind (totaal van de avond staat nu dus op 12,20) kwam nog de beste vriendin tegen van i die pakte mij even bij me schouder en gaf me een glimlach, meer niet.. weet niet wat ik ervan moet denken en wil er liever verder niks achter zoeken anders lig ik weer wakker vanavond.
mijn geld was op, ik naar de uitgang en naar buiten, komt t me achterna die spring half op me en hangt om me nek heen... zegt ze waar ga je heeennnn edd fredddd dus ik zeg joeah huis. geld op moet studeren morgen. zegt ze kom mee speeltuin, dus wij naar die ballentent.
kwam daar dus net oude vriendin van me naar buiten gelopen.. en die vertelde me dat ik veranderd was en we niet echt meer een band hadden... (ben ik verschoven van relatiewillend naar gewoon kansloos neukenvoor me leven ofzoooo???)) ik snap er niks meer van ik dacht waarom dat dan? zegt ze het klikt gewoon niet meer vroeger waren we beste vrienden is gewoon helemaal over dat... is gewoon helemaal klaar... ik spreek je nog wel maar dan gewoon oppervlakkig.... wtf zeg.... daar word ik ook niet blij van.. raak gewoon vrienden kwijt waar ik bij sta...!?!?!
maarja ik naar binnen t achterna, staan er alweer 3 lelijke kerels op haar te azen, 1 blonde langharige kanker gotic, een belg en een dikzak, allemaal kansloos dus. maarja.. ik merkte alweer dat ik het irritant begon te vinden dus dacht nu ga ik echt tes, dikke natte smak op me wang en ik was weg.
het is zo jammer allemaal. vroeger had ik niks om me zorgen over te maken maar nu lijken het alleen maar zorgen. als een pc die steeds langzamer word en zo langzaam gefuckt word wanneer je hem niet regelmatig formateerd... :PPPP haha gewoon kut.
lag vanavond ook bij een maat op tuinstoel, keek naar de sterren en moest gelijk weer aan i denken toen ik met haar die shit ging kijken en ze me uitlegde wat elk sterrenbeeld was. bah bah bah.
tussen de avond door ng lopen smsen met de franse chick... ben echt oppervlakkig geworden ook nu ik erover nadenk. die chick had zo gelijk. het intereseert me geen hol meer wat meisjes voelen of denken. helemaal niks meer. zijn gewoon gebruiks objecten waar ik verliefd op word wanneer ze geluk hebben(weeeeeeeeeenig keeeeens) . verder moet ik niks van ze. die franse dus. ik dacht zal ik haar doen puur omdat ze buitenlands is zodat ik een buitenlander gehad heb. hoe dom is dat. kansloos. kut chicks. ik sms haar denk maar gewoon niet meer terug net als de rest.
ben ech toe aan een vriendin... kansloos leventje zo..
morgen 12 uur fitnessen met maten, als introduce LOL. maarja ik lig nu thuis ook al om het half uur tussen het leren door 100x te springtouwen en 10 pushups en 10 situps (pas sinds 2 dagen..) maar van helemaal geen beweging naar DAT is pijnlijk. ik lig in bed met spierpijn voor me leven steeds. wil gewoon weer ff me platte semi sixpack buikje terug. vind het jammer dat het een beetje mollig bierbuikje is geworden.. gewicht is overigens 79 kilo dus zo erg is het nou ook weer niet maar toch. ik hecht veel waarde aan mijn gewicht en gezondheid.. maarja
daarna leren, aardrijkskunde moet ik af krijgen morgen of anders dit weekend nog, daarna nog 5 dagen voor een JAAR aan wiskunde A wiskunde a is simpelste shit die er is dus moet lukken, heb 30 sommen per onderdeel, 20 per dag dus, ik studeer 10 uur per dag (JA SEREUS, kut leven is dat) maar toch. half uur per som. moet lukken dus..
even mijn havo halen.
vertrouwen terug winnen van een hoop mensen en gewoon eens iets bereiken.. ipv maar random hoeren zoenen en bier drinken van mijn stufi
mehhhhhhhhh alcohol depression.
wat ik er nu voor over heb om gewoon bij een leuk lief knap meisje in bed te kunnen kruipen en om haar weltrusten te kussen..
haha zonder dit forum had ik allanggggggg zulke kansloze shit op facebook gezet.
nog een koninginnedag foto..
zie ik er nog do-able uit?
This post was edited by Tunder_Monkey on May 6 2011 09:02pm