Hoi, ik ben de broer van Eduard en hij wilde even dat ik dit poste. hij heeft de post op zijn eigen pc getypt maar wilde dat ik hem poste omdat hijzelf gesuspende is, er is toestemming van een moderator voor deze account dus hier is niks mis mee.
Quote (mrs.piggy @ Sat, Dec 15 2007, 07:30pm)
inderdaad
*vraagt zich af waar edu blijft*
gesuspendatiseerd
Quote (SPBlade @ Sat, Dec 15 2007, 07:44pm)
Quote (�?NNI @ Sat, Dec 15 2007, 07:40pm)
Wie weet ben jij een idioot.
ken je best wel eens gelijk in hebben..
vouch.
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Dec 15 2007, 07:51pm)
Timo?
De lijst der weggepesten is alleen bekend aan een aantal ingewijden.
hier komen ze:
Thedutchooligan
Demolisher
Demonator
Mischa - hoewel hij nu bezig is met zijn comeback
Muizenscheet - die post hier laatste tijd ook weer een heel klein beetje.
yoghurt
Slayermeester
Snielsje
Noob-style.
Wolfboy is opzich niet weggepest.. maar hijs er wel vandoor.
Sirchefhimself
Burns - hijs zelfs getagged heahea.
argonian
DvsF
reanimateddead
ik kan nog een tijdje doorgaan.
Quote (Tha_Axid @ Sat, Dec 15 2007, 08:40pm)
ik denk dat timo gewoon de account van remy gebruikt, wel t veiligst.
ik weet iig wel dat hij af en toe hier nog kijkt
waarom verteld niemand mij dat godverdomme?
Quote (Sefran @ Sat, Dec 15 2007, 07:02pm)
Wat een solid argument echt wel....ik ben verbaasd.
Hoeveel members zijn met 2.5k + posts of meer die niet eens de "basic knowledge" kennen van jsp...
Join date en posts zeggen totaal NIKS.
Dutch forum is meestal alleen maar gespam en flaming , bewijs je mij het tegendeel dan?
Ik denk het niet.
LAWLOL
Quote (SPBlade @ Sat, Dec 15 2007, 07:24pm)
Quote (JWT @ Sat, Dec 15 2007, 07:22pm)
DOH, blondje -.-'
Nee, met iemand naar de hondenhemel kicken.
houd nou eens je mond tegenover die meid, met je 20 posts .. WOW
LAWLOLLLL
ok dat waren al de reacties op posts die niet konden door suspension + topics die geclosed waren. dan nu het punt van dit topic!
waarom krijg ik Eduard 10warn en een 24uur suspension , ik dacht dat het 24 uur was ^^ voor het wat grapjes maken over een dooie hond en Apachai ons ''meisje'' in het dutch foram niks?
hieronder een paar quotes van haar posts.
Quote (Apachai @ Sat, Dec 15 2007, 12:53pm)
wat een stelletje smerige kutkinderen hiero... ik hoop dat jullie allemaal de kanker krijgen en jullie allemaal zo gek worden dat jullie je eigen moeder de dood in neuken !!!
ik heb zelf gvd ook vaak genoeg een dier verloren en dat jullie ze allemaal doodneukte is niet onze schuld, dat hij het hier poste vind ik niet stom, ik vind de mensen die die kutopmerkingen geven gewoon een stellejte smerige kankerlijers..
En waarom zou je zulke reacties kunnen verwachten?? et is toch niet normaal dat mensen zulke dingen posten als iemand verdrietig is en dit even met ons wil delen?? doe normaal smerige kankerlijers!!!
Jonge, ik leef echt met je mee hoor.. zoals ik al zij, ik heb vaak genoeg een dier verloren en das echt zoooo kut..
ik had 2 jonge katjes, een poesje en een kater, het wijfie was na 2 weken overreden, ik had haar 2 minuten daarvoor nog geaaid en lekker gekroeld..
echt man, gecondoleerd en weet dat er mensen zijn die met je meeleven en niet alleen van die smerige kankerlijers..
KANKERLIJERS HIERO ALLEMAAL OP EEN PAAR NORMALE MENSEN NA GVDen ga nu niet zijken dat dit heel niet meisjeachtig is want dat weet ik, jullie kenne me gestolen worden en allemaal de kanker krijgen !!!
quote=apachai(zodat de andere quotes nog blijven werken) jonge jonge jonge, geen 1 mens hier op dit hele forum die een beetje meelij ken tone?
@iemand die zij dat ie ons ALLEMAAL uitschold: dat jij bij die groep hoort ok, betrek mij er niet bij..
jullie zijn allemaal een stelletje K-A-N-K-E-R lijers 1e klas, als iemand zoiets post wil niet zeggen dat hij
verwacht te horen : gecondoleerd, vreemde..
mss wou hij het gewoon ergens kwijt, als je ergens mee zit kan zelfs het typen van wat je op je lever heb goed doen..
alle mensen die hier alleen maar DOMME EN ONBESCHOFDE KANKER OPMERKINGEN kan posten ken wegrotten in de hel!!
van al die mensen die hier posten en kijken kunnen er maar een paar normaal reageren op een serieuse post/quote
quote van apachai.(anders zijn quotes maf.)ken wel, maar ik snap de mensen gewoon niet die zo koud enzo doen tegen iemand die duidelijk verdriet heeft..
die vent is net ze hond kwijt, is verdrietig en dan posten ze dinge als: heb je em wel een schop na gegeven?? als ik hun wist te wonen had ik hun ogen uit die kuttekoppen gekrabt../quote
dit vind ik tog een 20% waard + een week suspension.
oja vanavond drinkt Eduard Breezers, om zich in te leven in de breezer slet scene. + een zoete wijn? ^^ weet niet waarom hij zo smaakt, andere wijnen die ik proef zijn meestal fatsig maar ik vind deze wel geil.

Boer_vince, Ik en apachai hebben je hond aangereden toen ze me weer naar huis bracht in haar auto. hier is fotobewijs
This post was edited by Tunder_Monkey on Dec 15 2007 06:11pm