d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Weet Iemand Wat Het Beste Is Vo Items Te Zoeken? > Zit Met Een Probleempje
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 11 2008 01:17pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als HET ('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.


Laat je niet opfokken door die dommerds.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Mar 11 2008 01:49pm
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 09:17pm)
Laat je niet opfokken door die dommerds.
Wat ben je mooi als je verstandig bent.

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Mar 11 2008 02:41pm
Quote (Flatulence @ Tue, Mar 11 2008, 07:49pm)
Wat ben je mooi als je verstandig bent.


jouw warn teller gaat wel snel up xepo tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 11 2008 02:47pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als HET ('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.


ikverbeterdeericjetochal?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Mar 11 2008 02:49pm
neem een li soso neem een bot doe pitruns en laat hem pitrunnen 8 hrs op de 400 runs.. word slapend rijk letterlijk
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Mar 11 2008 04:31pm
Quote (Flatulence @ Tue, 11 Mar 2008, 20:49)
Wat ben je mooi als je verstandig bent.


Ik vind jou niet alleen mooi, maar ook verstandig.
Je zou mij kunnen zijn.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Mar 12 2008 01:45am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 11 Mar 2008, 16:47)


Hoe duur is dat hele pakket aan item's op europe lad? weet iemand dat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 12 2008 01:59am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als HET ('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.


zie je de haakjes om de als?

misschien moest het wel "dan" zijn.....
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Mar 12 2008 04:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 08:59am)
zie je de haakjes om de als?

misschien moest het wel "dan" zijn.....


er staan geen haakjes om de als m8..
alleen om de 't lol
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Mar 12 2008 05:28am
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 11:31pm)
Ik vind jou niet alleen mooi, maar ook verstandig.
Je zou mij kunnen zijn.


Helaas kan niet iedereen perfect zijn he Weemz wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll