☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Weet Iemand Wat Het Beste Is Vo Items Te Zoeken? > Zit Met Een Probleempje
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 801
Replies: 31
Track Topic
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#11
Mar 11 2008 01:17pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als
HET
('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.
Laat je niet opfokken door die dommerds.
Flatulence
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold
:
13.38
Warn: 100%
#12
Mar 11 2008 01:49pm
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 09:17pm)
Laat je niet opfokken door die dommerds.
Wat ben je mooi als je verstandig bent.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#13
Mar 11 2008 02:41pm
Quote (Flatulence @ Tue, Mar 11 2008, 07:49pm)
Wat ben je mooi als je verstandig bent.
jouw warn teller gaat wel snel up xepo
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#14
Mar 11 2008 02:47pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als
HET
('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.
ikverbeterdeericjetochal?
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#15
Mar 11 2008 02:49pm
neem een li soso neem een bot doe pitruns en laat hem pitrunnen 8 hrs op de 400 runs.. word slapend rijk letterlijk
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#16
Mar 11 2008 04:31pm
Quote (Flatulence @ Tue, 11 Mar 2008, 20:49)
Wat ben je mooi als je verstandig bent.
Ik vind jou niet alleen mooi, maar ook verstandig.
Je zou mij kunnen zijn.
Zompy
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold
:
1,725.00
#17
Mar 12 2008 01:45am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 11 Mar 2008, 16:47)
jep
link is hier
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13815413&f=87
Hoe duur is dat hele pakket aan item's op europe lad? weet iemand dat?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#18
Mar 12 2008 01:59am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 11 Mar 2008, 20:13)
Als
HET
('t) mijne trouwens, da's eigen aan m'n dialect, Garben kan dit wel beaamen.
zie je de haakjes om de als?
misschien moest het wel "dan" zijn.....
Apachai
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold
:
0.00
#19
Mar 12 2008 04:49am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Mar 12 2008, 08:59am)
zie je de haakjes om de als?
misschien moest het wel "dan" zijn.....
er staan geen haakjes om de als m8..
alleen om de 't lol
Lucas[NM]
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold
:
179.04
#20
Mar 12 2008 05:28am
Quote (WemyNM @ Tue, Mar 11 2008, 11:31pm)
Ik vind jou niet alleen mooi, maar ook verstandig.
Je zou mij kunnen zijn.
Helaas kan niet iedereen perfect zijn he Weemz
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact