Quote (Arsenic_Touch @ Nov 20 2009 12:56am)
Holding 200 fg for a $5 donation(star upgrade) tonjaguar from Bog4rt~ looking for a donor (make sure to pm me first)-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Holding 1,200 fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from VeryDisturbed~being donated bykeepinithoodHolding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from FatZero~ being donated byParker252Holding 1,150 fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from OctoPuck~ being donated byBreezyHolding 1,025fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from MidnightRider~ being donated bynshalternHolding 1,050fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from goosebumpss~ being donated byanonymousHolding 1,125fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from BiG_BeN~being donated byanonymousHolding 1,250 fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from Axsom~ being donated byfrench07Holding 1,000fg for a $25 donation(star upgrade) + possible donor forum access tonjaguar from roger1991~ being donated byi_FordAvailable for further mediations 24/7Just send the fg and make note in the gold comment line what you need.
If you're going to donate for someone i am holding fg for, make sure to pm me first.
Might I remind some users, you are not allowed to post ISO's for money vs your fg.
If you see an open donation, then you can pm that mediator to ask if you can do it.
Do not pm me asking me to hold donations for you, it's first come first serve.-//- Donor forum FAQ -|- Donate for me instructions -|-Complete guide on how to donate/purchase fg -\\- Any reason , why i ddnt received my stars yet? 9days still aw8ting