d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > I Need This Translated > Paying 250 Fg
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 745.00
Aug 1 2015 04:50pm
Saxten's Application (I wrote it in swedish and then google translated it, sorry if there is some grammar problems :p)

Why were you banned? I was banned for doxing and ddosing.

Why did you do that, what happened? Jag vart först bannad för att ddosa rollins, men om jag ska förklara, jag vart i ett samtal med Gilbo_Swaggins när
RollinsJroll blev ddosad, gilbo frågade mig om jag ddosa honom, men jag sa nej, för jag gjorde inte det. Sen började alla staff members spamma ban saxten,
utan någon anledning (Jag tycket det är väldigt dåligt gjort av dem som sa det, utan bevis eller något) Nästa dag när jag vakna upp så var jag bannad för
DDoS, vilket jag blev ganska ledsen av. Senare den dagen frågade jag runder många staff members, och dem sa att jag blev bannad för att ddosa rollins,
vilket jag blev väldigt sur över, jag har ingen anledning att ddosa rollins, jag trodde jag och han va chill och kompisar. Men då vart jag bannad utan några
bevis för ddos. Jag skrev en appeal, som blev accepterad av Darthdummy, vilket jag blev hyffsat glad över. Men jag var fortfarande ledsen för att jag var
bannad för något jag inte gjorde. Jason hadde tagit upp ett samtal där OBCiiNE och EreboGopes va i, det va jag, mgray och dem andra var mass och claudio.
Jason, gilbo och jag tror det va Luigi, Jason sa att vi skulle vara vänner och inget mer ddos, jag gick med på det. Jag raderade min booter vilket jag hadde
lovat. (Detta vart före jag blev bannad för att ddosa rollins) Förresten vet jag inte ens om jag har rollins skype, jag brukade ha han honom addad på skype
för vi brukade va vänner, men tror han har tagit bort mig. Så hur kunde jag fått tag på IP Adressen? Sedan blev jag bannad för Doxing, jag tycket själv att
Doxing är väldigt sjukt och dåligt. Jag sa i obciine chatten att jag skulle doxa Ceeray, tror det var för att jag var väldigt sur på honom, kommer inte ihåg
direkt, har för mig att han hållde på med mig för att jag va bannad i 2 månader. Jag doxa aldrig Ceeray, ni trodde jag gjorde det men jag gjorde aldrig det,
som sagt tycket jag att doxing är sjukt och dåligt av personer att göra. Vi fick hans kik och darthdummy's av Mackenzie, vet inte hur hon fick tag i dem men
aa.

Do you regret what you did? Ja, jag är väldgt ledsen för vad jag gjort. DDoS är inget man gör för att det är kul, och borde aldrig hända att någon blir
ddosad. Det för stör för hela deras familjer som förlorar internet för något över ett block spel. DDoS är också väldigt olagligt, och är cyber crime. DDoS
löser inga problem, jag har lärt mig att prata ut med personen man bråkar med hjälper mer. Och om det inte hjälper att prata ut med personen så gör man bara
/ignore och skiter i att prata med dem. Och det med doxing, är vad jag är mest ledsen för, jag skulle aldrig sagt vad jag sagt, det jag sa vart väldigt fel
och jag skulle förstått det när jag sa det, doxing är inget roligt, jag förstod hur Ceeray tänkte när jag sa det, jag skulle själv varit jätte ledsen om
någon sa något sånt till mig, Doxing är också olagligt och borde inte ens tas upp över ett block spel, samma med ddos. Jag är väldigt ledsen för det, jag
har sagt förlåt till Ceeray och många andra jag har varit dum mot och gjort saker man inte borde göra mot dem och deras familjer. Emenbee är en av dem bästa
minecraft servrarna jag spelat, och jag ber verkligen om ursäkt.

What will you do if you get unbanned? Jag kommer först och främst /ignore alla som hatar på mig, jag förtjänar dock hat det för sakerna jag gjort, och jag vill inte ta upp några argument.

Why would we unban you? Jag saknar verkligen emenbee, som sagt va det den första och bästa faction servern jag spelat, blir väldigt ledsen när jag inte kan
spela med flera kompisar där, Emenbee har gett mig många minnen jag aldrig kommer glömma, har träffa flera personer där som har blivit riktigt bra vänner
till mig. Har spelat sen tidig map 2. Att inte få spela med dem jag lärt känna gör mig ledsen, om jag bara kunde gå bak och inte gjort det jag gjorde hadde
varit bra, men nu kan man inte det. Det jag har gjort är väldigt fel, och borde inte upprepas igen. Emenbee är den servern som nog har den trevligaste
communityn, en community man inte kan sluta älska. Den fortsätter växa och får helt nya personer varje dag, jag vill vara med och göra servern till det
bästa stället dem kan komma. Om jag inte hadde spelat Emenbee från början hadde jag nog inte spelat minecraft just nu, och känt dem personerna jag känner.
Why would we unban just you? Jag tror många saknar mig på Emenbee, vissa gör inte, men vissa gör. Jag tror jag och dem flesta personerna jag har bråkat med,
(ceeray och många andra) är chill nu, har inte spelat emenbee i över 5 månader nu, kan erkänna att jag var inne på ett alt i början på reseten, för
jag ville se hur det ser ut. Jag kan erkänna att jag har ddosat innan, och att det är väldigt fel, men tror all har sin andra chans, jag vet inte, det är
upp till er, inte mig. Jag kommer se till så att ni aldrig kommer se eller höra att jag har ddosat någon eller något, jag raderade min booter för runt 4
månader sen, tror jag. Igentligen borde inte folk som ddosar bli unbannade, men jag tycker att ni ska ge mig en andra chans, men det är upp till er.
Do you regret what you have done? Ja, jag är väldigt ledsen för vad jag har gjort, och sånt här borde inte hända. Det jag gjorde var fel och ska aldrig
hända igen. DDoS är något some är olagligt och borde speciellt inte avändas över ett spel. Det var väldigt omoget av mig att göra. Om jag hadde chansen
skulle jag gå tillbaks i tiden och inte gjort vad jag gjort, men jag hoppas att jag kan få en sista chans till att verkligen spela på emenbee, jag älskar
servern och vill verkligen komma tillbaks och spela på den, och spela med kompisar.

this is time sensitive and the offer will pass

This post was edited by kakashi_1337 on Aug 1 2015 05:03pm
Member
Gold: 7,821.00
Aug 1 2015 04:51pm
Come back without a half translated text and you might receive some help :P

Quote (kakashi_1337 @ 2 Aug 2015 00:59)
the questions are in english, the person who answered the english questions answered them in swedish.....
and the names are names.......................................

dont spam my paid topic please

Spam?

Well, I was gonna reply for free but gl

This post was edited by Fil on Aug 1 2015 05:11pm
Member
Aug 1 2015 04:59pm
Quote (Fil @ Aug 1 2015 05:51pm)
Come back without a half translated text and you might receive some help :P

the questions are in english, the person who answered the english questions answered them in swedish.....

Member
Gold: 1,430.00
Aug 1 2015 05:15pm
Quote (kakashi_1337 @ 2 Aug 2015 00:59)

He was regretfull and sai he was sorry and missed the community. Now give me fgs :hug:

This post was edited by c00kie_m0nster on Aug 1 2015 05:15pm
Member
Aug 1 2015 05:17pm
Quote (c00kie_m0nster @ Aug 1 2015 06:15pm)
He was regretfull and sai he was sorry and missed the community. Now give me fgs :hug:

i loled so fkn hard xD
Member
Aug 1 2015 05:22pm
i no longer need this done, thanks
Member
Gold: 1,430.00
Aug 1 2015 05:23pm
Quote (kakashi_1337 @ 2 Aug 2015 01:22)
i no longer need this done, thanks

But... My fgs :mad:

I gave you the tl;dr version of it.