d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Fodral Till Telefon > Beslutsångest, Någon Som Använt Krusell?
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Jul 1 2015 08:01am
jepp. ny lur kommer troligtvis idag, eller imorgon. kommer att använda ett skal på den av flera anledningar, mest för att den ska hålla att bli tappad då sånt inte går att undvika att det händer :D

sony har gjort ett eget skal, med en liten lucka i där man kan läsa sms/kolla klocka/kalender/whatever igenom. telefonen känner av när man stänger fodralet så startar den en valfri app som är anpassat efter den lilla rutan:
http://www.telia.se/privat/telefoni/produkter-tillbehor/produkt/sony-style-cover-xperia-z3-plus
problemet med denna är att om jag ska ha telefonen i nån fancy jävla väska så vill jag gärna ha bankkort och körkort i det också. vilket denna pryl inte stödjer :(

så mitt andra val:
http://www.krusell.se/en/product/60207
ser ju helt klockrent ut, det som får mig att tveka på detta är att det ser ut som att paketet kommer bli förjävla tjockt. och jag hittar inga mått på skalet. någon som använt ett krusell-skal och kan berätta?

tack på förhand
Member
Gold: 3,552.51
Jul 1 2015 08:03am
Sen tappar du mobilen och förlorar körkort och bankkort också :O
Member
Gold: 7,940.00
Jul 1 2015 08:34am
Quote (berhemuli @ 1 Jul 2015 16:03)

Äschjjjjj
Member
Gold: 0.00
Jul 1 2015 08:42am
Quote (berhemuli @ 1 Jul 2015 16:03)

har inte hänt och lär inte hända. förutom när jag blivit rånad, men då görs ju anmälan på plats och snuten har nog inget problem att hjälpa till med spärrning av bank-kort.

har precis hämtat telefonen. drar ner på stan och kollar om jag hittar något krusell-telefon skal och slår till på ett sånt ändå
Member
Gold: 3,552.51
Jul 1 2015 09:58am
Quote (Simon @ 1 Jul 2015 16:42)
har inte hänt och lär inte hända. förutom när jag blivit rånad, men då görs ju anmälan på plats och snuten har nog inget problem att hjälpa till med spärrning av bank-kort.

har precis hämtat telefonen. drar ner på stan och kollar om jag hittar något krusell-telefon skal och slår till på ett sånt ändå

Nån av dina crazyfyllenätter så kommer det hända!

Jag tror inte på plånböcker! eller nyckelknippor. Bättre o tappa bort en, än alla! :D Men det funkar säkert för er resten. :D
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll