Nu har jag besökt stockholm & flera städer i tyskland flera gånger om, jobbat inne i tätort i stockholm också. men hur som haver
Detta är precis innan man kommer in till stockholm klockan 16. tog mer eller mindre 3 timmar loss från den här kön, hela den vägen går till 1 ställa där det finns avfartsfiler , och går 1 vägbana lite snabbare än den andra så byter dom fil?? spelar ingen roll att dom kör en buss och stoppar trafiken ännu mer.
Här åker jag genom stockholm klockan 16.

Här åker jag genom hamburg klockan 16. ligger i drygt 150-160, ALLA använder rätt filer, håller perfekt avstånd, kollar sig för innan dom svänger, felfritt men ändå extremt mycket bilar

längst till höger har vi dom som ska köra 100. varken mer eller mindre, mitten för oss vanliga, och den längst till vänster är enbart till för omkörningar.
Nu till frågan, eller tankeställaren, varför kan inte stockholmare köra bil? resten av landet kan ju? är till och med mer bilar i tyskland?? och lika många körfält?
Varför kan en stockholmare köra fast på 3 cm snö? (såg faktiskt en som gjorde de och ringde bärgare)
diskutera problemet? varför kan dom inte bruka ett fordon korrekt? vad är det som ligger bakom detta?
This post was edited by Chefen on Feb 9 2014 01:14am