Quote (Dreamfuel @ 4 Jun 2013 16:04)
Har spelat sedan första patchen, då fick man guld om man hade 2 vinster fler än förluster. Sedan ändrade de till nån jävla procentuell skit som sög stenhårt och ingen kunde bli guld för det krävdes typ 96 vinster i rad för att klättra en procent.
Efter det har de haft nått hopkok, med i regel 75-85% vinster för att nå guld. Har inte läst patchnotes för senaste dock, så det kan ha ändrats igen.
Jag klev dock in förra veckan efter nån månads uppehåll och fick guld igen på 45 minuter. Tog ungefär 10 minuter till efter det innan jag hamnade på en fusk server och blev fullständigt rövknullad av rank 20 noobs med aimbot och wallhack. Blev då silver igen och tänker stanna där nu.
Det är fler som spelar nu, och de har fler servrar. Det är fortfarande 110 player cap på alla mission servrar, så de brukar vara rätt lagg-fria. Däremot PVP servrarna är en annan femma, de laggar nästan alltid för mig.
Om du spelar som guld på silver servrar så slipper du fuskarna, men då får du också sämre rewards, och måste queuea längre. Men jag står fast vid att 95% av Guld servrarna är fullständigt ospelbara. Äckligt mycket shoppers och haxers.
Man blir guld dirr sen någon månad tillbaka. Och det kanske är så att dom fuskade noobsen faktiskt var bra?

Jag har dock inte varit silver på över ett halvår cause pro

Dom har också tagit bort % rewards men guld kan inte joina bronze servrar nu etc.