Ja jag börjar från start,
va på krogen och träffade en tjej i mitten av januari hon gick med mig nästan hela vägen hem vi gick typ 1 timme.. sen kom nån av hennes kompisar och hämtade henne.
men vi bytte nummer.
så vi smsade under veckan som kom och träffades på helgen.
smsat VARJE dag tills nu(lär vara sista dagen idag). och träffat varandra lite då och då.
iaf efter den helgen så for hon hem till sin hemstad för att träffa sin mamma(sa hon) och sen va hon hemma en helg och va med mig.
hon sov här under veckan också alltså inte bara helgerna..
ja efter typ 4 veckor säger hon att hon är kär i mig..
tror de va under 6 veckor hade hon farit hem till sin hemstad 3 gånger.
och när hon va där så svarade hon väldigt sällan på smsen.
jag frågade vad hon hade gjort men hon sa att hon glömt/inge spec/varit med mamma...
men efter det så slutade hon typ fara hem förutom helgen som va nu.
och hon skrev på fredagen samtidigt som hon for att hon skulle fara dit O_o
och slutade ju typ smsa efter det och frågade inte vad jag skulle göra i helgen.
jag for iaf ner till örebro och köpte mig en bil (bor i umeå) sen på hemvägen så tänkte jag överraska henne (hon bor i kramfors) men då när jag kommer dit är hon inte där. hennes mamma är dock där så jag berättar allt, hon hade ju sagt att hon berättat om mig etc etc.. iaf så jag förstog ju att hon va hos sitt ex, mamman verkade ju vara lite konstig. brydde ju sig typ inte spec mycket..
aja då körde jag till hennes ex för hon svarade ju inte när man försölkte ringa.. däremot skrev hon att hon va i umeå och att hennes mamma hade ringt^^ jo sure att man ska tro på det..
ah jag kommer fram till hennes ex hus där hennes pappa öppnar dörren och där händer det inte mycket. hon vågar inte visa sig.
så det är ju bara att börja köra hem i snöstormen med sommardäck. (blev en 15timmars bil tur den dagen)(blev en bmw 320ci so jag köpte

)
hennes ursäkt va iaf: att hon skulle titta hur det kändes att vara med honom igen(hon säger att hon inte va otrogen, vilket jag har svårt att tro för hon är världens kåtaste tjej)
och hon och exet hade tydligen gjort slut, men inte berättat det för deras föräldrar säger hon, för att han ville inte de..)
hon är inneboende hos en dude (arab/blattte..) som typ verkar hålla på med knark lr nått..(hon hade hört han prata i telefon nån gång.. o då va de snack om att han skulle få tillbaka nå pengar annars... sen va hon hos mig i 4dagar en gång och då dog mobilen, så att hennes ex ringde polisen(sa hon först men ändrade sig till att de va hennes mamma sen).. aah då blev hon iaf efterlyst och då när polisen farit därifrån(i lägenheten hon är inneboende) så sa hyresägaren attt han inte ville att polisen skulle vara där..
aja nu känner jag mig ju rätt pist så vill ju *************************************
men vet itne riktigt hur man ska göra
försökte ringa till hennes hyresägare men går inte att hitta honom O_o trotts att jag vet vart han bor(iaf vilket hyreshus) och vad han heter i förnamn och typ hur gammal han är...
ringde en kille som hette samma och bor i det y´hyres huset o är i samma ålder (han hade tre telefon nummer och han va på jobbet nu halv 11 sa han O_o de känns so att de va han.. men han sa att han bodde på våningen under och hade inga inneboende... vilket jag undrar om de va en lögn..
iaf nått annat man kan göra?
fara och hälsa på henne på skolan och ba tvär säga vad hon är för nån för hennes klasskompisar?
förslag?
vad ska man tänka på nu när man jobbar? kommer ju slå sönder saker för man är så förbannad....
This post was edited by swewik on Apr 11 2013 02:24pm