d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Little Sister Och Dirtytalk
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Mar 4 2013 03:27am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 4 2013 03:39am
unimaginable pain expected
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 04:41am
10/10 :thumbsup:


men litttle_brother grejen börjar nästan kännas som nätmobbning nu. Är Litttle_brother med på det hela? annars får du säga till kompis :wub:

This post was edited by SpAz. on Mar 4 2013 04:42am
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Mar 4 2013 05:27am
Quote (SpAz. @ 4 Mar 2013 02:41)
10/10 :thumbsup:


men litttle_brother grejen börjar nästan kännas som nätmobbning nu. Är Litttle_brother med på det hela? annars får du säga till kompis :wub:


Han har ju t.o.m skapat trådar som dessa själv!
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 05:28am
Quote (Pissboss3 @ 4 Mar 2013 13:27)
Han har ju t.o.m skapat trådar som dessa själv!


Men det kanske bara är hans automatiska försvarsmekanism, så ser det ju ut i verkliga världen också.
Enklast för o veta om LB tycker det har gått över gränsen är ju att fråga, Litttle_brother, känns det OK? vill du ha ett stopp på hetsen?!
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Mar 4 2013 05:29am
Quote (SpAz. @ 4 Mar 2013 03:28)
Men det kanske bara är hans automatiska försvarsmekanism, så ser det ju ut i verkliga världen också.
Enklast för o veta om LB tycker det har gått över gränsen är ju att fråga, Litttle_brother, känns det OK? vill du ha ett stopp på hetsen?!


Sant.

Men vi vill inte ha ett stopp på detta iaf.. :(
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 05:34am
Quote (Pissboss3 @ 4 Mar 2013 13:29)
Sant.

Men vi vill inte ha ett stopp på detta iaf..  :(


Jag förstår det, det skapar en broderlig stämning och ger känsla av gemenskap eftersom det är som ett internskämt bara vi swesubbare förstår. Det är kul o retas men man ska vara försiktig med andras känslor också :)
LB kanske är okej med det och jag vet att jag känns löjlig nu men om LB tar illa upp är det inte så konstigt nu om jag säger så. Väldigt många driver med honom här inne nu. Man hoppas ju att han kan ta det på rätt sätt att det nog inte är så illa menat men det kanske känns lite mkt.
KRAM
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Mar 4 2013 05:38am
Quote (SpAz. @ 4 Mar 2013 12:34)
Jag förstår det, det skapar en broderlig stämning och ger känsla av gemenskap eftersom det är som ett internskämt bara vi swesubbare förstår. Det är kul o retas men man ska vara försiktig med andras känslor också :)
LB kanske är okej med det och jag vet att jag känns löjlig nu men om LB tar illa upp är det inte så konstigt nu om jag säger så. Väldigt många driver med honom här inne nu. Man hoppas ju att han kan ta det på rätt sätt att det nog inte är så illa menat men det kanske känns lite mkt.
KRAM


Han kanske tar illa upp när du skriver LB och inte LS som är hans riktiga namn :mad:
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 4 2013 05:39am
Quote (PlaaD @ 4 Mar 2013 13:38)
Han kanske tar illa upp när du skriver LB och inte LS som är hans riktiga namn  :mad:


nää
Go Back To Svenska Topic List
Closed New Topic New Poll