d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Vad Drömde Du Tråden > Baserad På Snoramejs Confession
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 1 2013 07:36am
Alla här vet hur orealistiska drömmar kan vara och det är otroligt kul att höra/läsa vad andra har att dela med dig.
Tänkte att vi kunde göra en tråd för våra mest defuq-drömmar?

Kan börja med en kort otroligt konstig dröm jag hade för några veckor sedan. (En av dem få jag verkligen kommer ihåg)

Allt började med att jag såg en stor öken. Mitt i denna öken vart det en otroligt stor byggnad (Iform av ett vinglas).
I denna vinglasformade byggnaden fanns ett glasscafé som vi helt plötsligt satt i och åt någonting. Jag ställer mig upp från stolen för att gå in i byggnaden när någon kommer urfarandes och skriker "NAZGÜLZ".
Från ingenstans kommer en jävla massa nazgüls från Sagan om Ringen och landar på glasscafét och det är i detta ögonblick jag vaknar kallsvettig och ställer mig upp på golvet. Det tar ca: 10-20sec innan jag fattar att allt var en dröm och från början förstod jag inte vafan jag stod upp i rummet för :lol:

Helt underbart... Något är fel på mig.
Member
Gold: 2,443.00
Feb 1 2013 07:40am
Jag drömde faktiskt i natt.
Jag drömde att ett gäng bekanta var på en fest där vi gjorde en massa olika grejer, lekar och skit.
Jag hade precis brottats med en tjej som vunnit, och så skulle vi brottas igen.
Då drar hon av sig byxorna och så har hon två par trosor på sig, och drar av ett par. Det blir världens lipslip, jag frågar vår domare vad som gäller för att man ska vinna
och precis när han ska börja berätta hur man vinner så vaknar jag

:(
Retired Moderator
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Feb 1 2013 07:41am
Quote (umade @ Feb 1 2013 03:40pm)
Jag drömde faktiskt i natt.
Jag drömde att ett gäng bekanta var på en fest där vi gjorde en massa olika grejer, lekar och skit.
Jag hade precis brottats med en tjej som vunnit, och så skulle vi brottas igen.
Då drar hon av sig byxorna och så har hon två par trosor på sig, och drar av ett par. Det blir världens lipslip, jag frågar vår domare vad som gäller för att man ska vinna
och precis när han ska börja berätta hur man vinner så vaknar jag

:(

Alla sexdrömmar jag har haft så vaknar jag precis innan "Bowchikawowow" börjar... fml
Member
Gold: 3,552.51
Feb 1 2013 07:53am
Drömmer varje natt helt fuckade drömmar.. Men ska komma ihåg o skriva upp nästa gång efter att jag haft migrän och tagit dom medicinen.. Då blir det alltid extrastrange drömmar.
Member
Gold: 2,443.00
Feb 1 2013 08:15am
Quote (Spetch @ Feb 1 2013 03:41pm)
Alla sexdrömmar jag har haft så vaknar jag precis innan "Bowchikawowow" börjar... fml

ALLTID
Member
Gold: 1,119.20
Feb 1 2013 08:20am
drömde för 2 dagar sen om marcusd0, i drömmen hade han farit bort ut i skogen till nån hydda och bosatt sig där med baby pandor, mysiga jävlar.
Jag fick aldrig kontakt med han så jag hade episka stalkerskills så jag hittade stället han bodde på, visade sig att pandorna hade blivit blodtörstiga och slitit en arm av han.
det var i stora drag vad drömmen handlade om.

grejjen var att d0 varit borta flera dagar irl också.
lite creepy men i can roll with this.
Member
Gold: 0.01
Feb 1 2013 08:59am
Själv drömde jag om norrländska jäntor och en av dom hade en son som hette Niklas :) Jävla fager dam det var alltså och hon kunde sitt!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll