Quote (berhemuli @ 16 Jan 2013 18:19)
Hade liknande nyss med tele2, är alltid krångel vid köpen, annars är jag nöjd med mina tele2 grejer, bara att det blir krångel med sådant här lite för ofta.
Hade problem när jag skaffade min tele2 mobilt bredband för första gången, dom skickade 8modem och påstod att jag beställt 8st. Så vart tvungen o hämta ut alla, kolla deras någon jävla nummer ge till kundtjänst så att dom kunde avaktivera o sen skicka tillbaka..
Nu nyligen några dagar sedan, ringde några i uppdrag av tele2, erbjöd till ett förmånligt pris internet hit hem med modem o router, var för billigt så frågade ifall dom hade någon gräns med trafik. Fick till svar ja 15gb och därefter sänks farten.. Frågade ett flertal gånger till vilken hastighet det sänks till, efter många om och men så sa hon att det sänks till 5mbit. Tänkte ah men det är lagom, det klarar jag mig på för det här priset. Slog till och "skrev kontrakt". Kollade efteråt på tele2 hemsidan och det sänks visst till 200kbit efter 15gb. Dvs hon ljög rakt upp i ansiktet på en. Blir att lämna tillbaka direkt när jag får det.
det värsta som finns är telefonförsäljare, fyfan.
på tiden vi fortfarande hade hemtelefon så ringde trygghansa och frågade om jag ville byta försäkringsbolag på farsans skoter eller nåt sånt, han satt å pressa mig, som var en unge. måste ju fan vara olagligt eller något.
This post was edited by Nickeee on Jan 16 2013 11:25am