d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > God Jul!
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Dec 23 2012 05:35pm
Fast klockan är bara 23:35 på Island :cry:
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Dec 23 2012 05:37pm
Quote (SCXiao @ Dec 24 2012 12:35am)
Fast klockan är bara 23:35 på Island :cry:


So ez'd

God Jul allesammans :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Dec 23 2012 05:39pm
Quote (SCXiao @ 24 Dec 2012 01:35)
Fast klockan är bara 23:35 på Island :cry:


B)
:santa:
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Dec 23 2012 06:59pm
need more god jul trådar
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Dec 24 2012 04:33am
Quote (SCXiao @ 24 Dec 2012 00:35)
Fast klockan är bara 23:35 på Island :cry:


Såja, god jul! :santa:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll