Quote (umade @ 19 Nov 2012 16:50)
Varför luktar det så illa i slidan ibland efter samlag när min pojkvän har kommit i mig? Lukten sitter i några dagar. Ibland tvingas jag använda Lactal för att få bort den.
Hur sköter du din hygien i övrigt? har du upplevt dylika besvär förut med andra sexpartners? är detta något som du upplevt först på senare med din nuvarande partner?
Olika individer har olika ämnen i sina kroppsvätskor och olika ph-värden samt bakteriekulturer, så det är inte ovanligt att man kan uppleva annorlunda lukt om man haft en ny sexpartner etc.
Annars kan det finnas flera andra anledningar till lukt i ditt underliv umade, svamp är också vanligt förekommande, särskilt som sexuellt aktiv med fler än en partner.
Quote (Snigelfis @ 19 Nov 2012 16:51)
Lider du också av gräsfläckar på din fru efter att ni har haft samlag i trädgården?
gjorde det.. men jag och min partner löste det genom att köpa två par handbolls-knäskydd - ja faktiskt - och satte dessa på knäna (eller under rumpan beroende på val av ställning) och sedan dess har bekvämligheten inte bara höjts utan gräsfläckarna är ett minne blott efter natursex! pröva!
This post was edited by SpAz. on Nov 19 2012 08:55am