Quote (HaLLuXX @ 16 Nov 2012 22:05)
men jag rösta ju

why so elak?
jag som e p12an
Var det inte dig jag gjorde en fet sig till, som bestod av en streckgubbe med stånd?
Förresten har jag inte reportat dig, jag bara sa så

Quote (Makta @ 16 Nov 2012 22:03)
Fel!.. 30+'are och någon random 12åring

