Eller stadig på handen
Handlar om att rita om en logga som är befintlig, har den inscannad i datorn i hög kvalitét
Gjord på runt 60-talet, så linjer etc behövs rakas upp
Rätt simpelt egentligen då det knappt är något som behövs göras nytt, utan bara rita av (om du inte vet hur man gör något skarpt typ..)
Betalar en summa
( !OBS! Inte Calle, du är för seg, vart är min bild?

)