d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Någon Som är Duktig I Photoshop?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:02pm
Eller stadig på handen

Handlar om att rita om en logga som är befintlig, har den inscannad i datorn i hög kvalitét

Gjord på runt 60-talet, så linjer etc behövs rakas upp

Rätt simpelt egentligen då det knappt är något som behövs göras nytt, utan bara rita av (om du inte vet hur man gör något skarpt typ..)

Betalar en summa

( !OBS! Inte Calle, du är för seg, vart är min bild? :mad: )
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 05:03pm
Kan du lägga upp den här? Kan börja med det imorgon efter jobbet. ska sova nu.
Puss hej osv.

E/

Free of course :)

This post was edited by Spetch on Nov 15 2012 05:03pm
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:04pm
Quote (Spetch @ Nov 16 2012 12:03am)
Kan du lägga upp den här? Kan börja med det imorgon efter jobbet. ska sova nu.
Puss hej osv.


Skickar länk på Facebook :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 05:04pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:04am)
Skickar länk på Facebook :)


Ok! Kikar på det imorgon, god natt!
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:05pm
Quote (Spetch @ Nov 16 2012 12:04am)
Ok! Kikar på det imorgon, god natt!


Gn8 ^_^
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2012 05:19pm
Skicka till mig då fixar jag d på paint :D

Har en penna till datorn (touch), då jag är badass B)
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:26pm
Quote (Orvar @ Nov 16 2012 12:19am)
Skicka till mig då fixar jag d på paint :D

Har en penna till datorn (touch), då jag är badass B)


Skickar :)
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:36pm
shako
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 05:38pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 12:36am)
shako


GANGNAM STYLE
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 15 2012 05:41pm
Quote (PhearCIII @ Nov 16 2012 01:38am)
GANGNAM STYLE


tycker du att shako är söt?:o
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll