d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Blir Så ägd Av Diablo Just Nu... > Badluck Spetch
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 03:21pm





Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 03:22pm
Detta är true story btw :(
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 15 2012 03:45pm
Ethereal* :thumbsup:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 15 2012 03:52pm
Quote (Spetch @ Nov 15 2012 10:22pm)
Detta är true story btw :(


rly?

Sad :(
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 15 2012 03:57pm
DU!
Det finns barn i Afrika som inte hittar ett skit på sina mf-rundor på savannen.
























Eller jo AIDS.

This post was edited by PlaaD on Nov 15 2012 03:57pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Nov 15 2012 03:58pm
Quote (PlaaD @ Nov 15 2012 09:57pm)
DU!
Det finns barn i Afrika som inte hittar ett skit på sina mf-rundor på savannen.
























Eller jo AIDS.


och grus
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 04:02pm
Quote (PhearCIII @ Nov 15 2012 11:45pm)
Ethereal* :thumbsup:



Jaja, alla här inne vet att jag särskriver ibland, och om de inte noterar det så kommer makta och ser till att det syns.


Quote (Svartermetalisk @ Nov 15 2012 11:52pm)
rly?

Sad :(



Otur :D
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 7.96
Trader: Trusted
Nov 15 2012 04:05pm
Quote (Spetch @ 15 Nov 2012 23:02)
Jaja, alla här inne vet att jag särskriver ibland, och om de inte noterar det så kommer makta och ser till att det syns.


Ganska ironiskt ändå att han ändrar andra medan han själv är totalt värdelös på svenska.

Han är typ som Silvia! (båda urusla på svenska, båda är typ tyskar eller nått dylikt, om inte annat vill va det)

This post was edited by RistVaLL on Nov 15 2012 04:05pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 15 2012 04:08pm
Quote (RistVaLL @ Nov 15 2012 11:05pm)
Ganska ironiskt ändå att han ändrar andra medan han själv är totalt värdelös på svenska.

Han är typ som Silvia! (båda urusla på svenska, båda är typ tyskar eller nått dylikt, om inte annat vill va det)


Why u be hating? :angry:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 15 2012 04:08pm
Quote (RistVaLL @ Nov 16 2012 12:05am)
Ganska ironiskt ändå att han ändrar andra medan han själv är totalt värdelös på svenska.

Han är typ som Silvia! (båda urusla på svenska, båda är typ tyskar eller nått dylikt, om inte annat vill va det)


haha :lol:
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll