Quote (Spetch @ 15 Nov 2012 23:02)
Jaja, alla här inne vet att jag särskriver ibland, och om de inte noterar det så kommer makta och ser till att det syns.
Ganska ironiskt ändå att han ändrar andra medan han själv är totalt värdelös på svenska.
Han är typ som Silvia! (båda urusla på svenska, båda är typ tyskar eller nått dylikt, om inte annat vill va det)
This post was edited by RistVaLL on Nov 15 2012 04:05pm