Quote (Spetch @ Nov 13 2012 09:37am)
Underkäken /// KANSKE visdomstanden. Det är svårt att känna efter vafan det är då det gör så jävla ont haha
Nästan mellan underkäken/överkäken. Lutar mer åt underkäken.
Hade samma sak en gång när jag vakna efter en hård fylla, antingen var det en snubbe som blev hög och börja mucka dagen innan som drämde till mig när jag sov
eller så kan du ha sovt väldigt konstigt, jag har fortfarande inte fått svaret på varför jag fick ont.

underkäken från där den böjs upp lite mot örat.
This post was edited by Kerzhakov on Nov 13 2012 04:02am