d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vaknat Med Värk I Mun > Iso Help Q_q
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 02:23am
Vaknade med en sjuhelvetes mukvärk och det verkar inte som att det är tand. Dock känns smärtan längst in i munnen och speciellt när jag öppnar eller tuggar, så man vågar ju inte utesluta att det kan vara en visdomstand.
Hade inte ett dugg on när jag gick och la mig. Någon som haft något liknande, börjar bli riktigt irreterande -.-
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 02:28am
Är det käken som gör ont?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 13 2012 02:30am
Har Swify vart i farten? :ph34r:

Quote (Kerzhakov @ 13 Nov 2012 09:28)
Är det käken som gör ont?


Men detta, är det över/underkäken? Är det tänderna?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 02:37am
Quote (Kerzhakov @ Nov 13 2012 10:28am)
Är det käken som gör ont?


Quote (PlaaD @ Nov 13 2012 10:30am)
Har Swify vart i farten?  :ph34r:



Men detta, är det över/underkäken? Är det tänderna?


Underkäken /// KANSKE visdomstanden. Det är svårt att känna efter vafan det är då det gör så jävla ont haha

Nästan mellan underkäken/överkäken. Lutar mer åt underkäken.

This post was edited by Spetch on Nov 13 2012 02:37am
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Nov 13 2012 04:01am
Quote (Spetch @ Nov 13 2012 09:37am)
Underkäken /// KANSKE visdomstanden. Det är svårt att känna efter vafan det är då det gör så jävla ont haha

Nästan mellan underkäken/överkäken. Lutar mer åt underkäken.


Hade samma sak en gång när jag vakna efter en hård fylla, antingen var det en snubbe som blev hög och börja mucka dagen innan som drämde till mig när jag sov
eller så kan du ha sovt väldigt konstigt, jag har fortfarande inte fått svaret på varför jag fick ont. :p

underkäken från där den böjs upp lite mot örat.

This post was edited by Kerzhakov on Nov 13 2012 04:02am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 04:03am
Quote (Kerzhakov @ Nov 13 2012 12:01pm)
Hade samma sak en gång när jag vakna efter en hård fylla, antingen var det en snubbe som blev hög och börja mucka dagen innan som drämde till mig när jag sov
eller så kan du ha sovt väldigt konstigt, jag har fortfarande inte fått svaret på varför jag fick ont. :p

underkäken från där den böjs upp lite mot örat.



Precis.. Hoppas det går över; annars får jag väll åka till vårdcentralen
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 13 2012 07:50am
hoppas de går över ^_^ :)
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 13 2012 08:04am
Kanske ska du sluta suga så mycket penis, noobkaka B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 13 2012 01:49pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 13 2012 04:04pm)
Kanske ska du sluta suga så mycket penis, noobkaka B)


Öh, come at me Marsus
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 13 2012 01:50pm
Quote (Spetch @ 13 Nov 2012 20:49)
Öh, come at me Marsus


in*
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll