d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dålig Söndag :(
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 11 2012 11:04am
Min telefon, samsung galaxy s2, verkar ha dött till synes utan tydlig orsak. Bara totaldöd, funkade för en timma sedan. Får ingen respons vid ikoppling av laddare eller när jag trycker på home knappen / håller in on/off.
jag vill ju spela diablo 3!!! och har ingen authenticator utan mobilen.
hur ska jag ens vakna till jobbet kl 05 imorgon utan mobilens väckarklocka?

hjälp mobilen dör och mitt liv rasar samman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 11 2012 11:07am
http://onlineclock.net/

Tacka mig i morgon ;)
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Nov 11 2012 11:07am
ladda? ?:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 11 2012 11:10am
Quote (Coldswede @ 11 Nov 2012 18:07)
ladda? ?:


Gissar på att du är förståndshandikappad då du inte har nog med kapacitet i skallen att läsa det han skrev.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 11 2012 11:21am
Quote (SpAz. @ 11 Nov 2012 18:04)
Min telefon, samsung galaxy s2, verkar ha dött till synes utan tydlig orsak. Bara totaldöd, funkade för en timma sedan. Får ingen respons vid ikoppling av laddare eller när jag trycker på home knappen / håller in on/off.
jag vill ju spela diablo 3!!! och har ingen authenticator utan mobilen.
hur ska jag ens vakna till jobbet kl 05 imorgon utan mobilens väckarklocka?

hjälp mobilen dör och mitt liv rasar samman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Plockat ur batteriet och stoppat i det igen? Har varit med om att den har hängt sig på det viset, och då har ma nfått råstänga den :)
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 11 2012 11:22am
Quote (Fil @ 11 Nov 2012 18:21)
Plockat ur batteriet och stoppat i det igen? Har varit med om att den har hängt sig på det viset, och då har ma nfått råstänga den :)


standard på laptops iaf
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Nov 11 2012 11:37am
Quote (Fil @ 11 Nov 2012 19:21)
Plockat ur batteriet och stoppat i det igen? Har varit med om att den har hängt sig på det viset, och då har ma nfått råstänga den :)

yepp tyvärr har jag det, två gånger dessutom och suttit o blåst lite lätt i den samt tagit bort lite smuts med tops
:$
Quote (Coldswede @ 11 Nov 2012 19:07)
ladda? ?:


:rolleyes:
Quote (Makta @ 11 Nov 2012 19:07)
http://onlineclock.net/

Tacka mig i morgon ;)


thanks :D fast sover lite dåligt med datorn på så blir nog sno morsans väckarklocka ändå!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Nov 11 2012 12:01pm
be någon med en smartphone ladda ner den appen
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Nov 11 2012 12:03pm
testa volume upp on/off knappen och home, samtidigt tills det händer något, då kommer du in i fabriksåterställningsmenyn, annars är den nog helt död

http://www.youtube.com/watch?v=ksDiaKE6umk

This post was edited by sturm on Nov 11 2012 12:05pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 11 2012 12:18pm
Quote (SpAz. @ 11 Nov 2012 18:37)
yepp tyvärr har jag det, två gånger dessutom och suttit o blåst lite lätt i den samt tagit bort lite smuts med tops
:$

:rolleyes:

thanks :D fast sover lite dåligt med datorn på så blir nog sno morsans väckarklocka ändå!


To bad. Har aldrig försovit mig med det där alarmet :ph34r:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll