d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Plaad
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 8 2012 03:55pm
Stå på dig <3

Skickar en blomma för att visa mitt symboliska stöd i din kamp mot stygga markus.

Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 8 2012 04:13pm
Quote (Ekaan @ 8 Nov 2012 23:12)


När kan du börja embeda videos bror?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 8 2012 04:15pm
Quote (Fil @ 8 Nov 2012 23:13)
När kan du börja embeda videos bror?


24 dagar!
om dom inte skjuter upp den
så är iso en embedd till den


för spetch
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 8 2012 04:18pm


Fixat :)

This post was edited by Fil on Nov 8 2012 04:18pm
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 10 2012 07:01pm
vill bara säga att fuck dricka whiskey som en kärring... dricka whiskey ur pet flaska med 50/50 cola

fil du kan ta dig i stjärten!
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll