d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ja Behöjver Jälp > Med Juden
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Nov 8 2012 07:59am
SPeedlink 2.1
Ljud........får det inte att fungera, någon som kan jälpa mig?
har kopplat in, valt rätt inhet............vad vill du ha för info spetch?

This post was edited by MartinS on Nov 8 2012 08:06am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 8 2012 08:04am
Jävlar va mycket info vi fick här! Nästan tillräckligt för att hjälpa dig.


Ska göra en ny topic:


HEJ, MIN BIL STARTAR INTE VAD ÄR FELET.


eller

HEJ, MIN DATOR STARTAR INTE, VAD ÄR FELET.


:wallbash:
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 8 2012 08:07am
Quote (MartinS @ Nov 8 2012 03:59pm)
SPeedlink 2.1
Ljud........får det inte att fungera, någon som kan jälpa mig?
har kopplat in, valt rätt inhet............vad vill du ha för info spetch?


Nej, men det vart bättre :D

Nu fick man lite mer att suga på. Är på jobbet just nu; kan kolla upp detta när jag kommer hem :)
Såvida ingen fixat det åt dig tills dess.

Puss


E/

Det vart nästan som om man behövde ta det från scratch...


-Har du öppnat förpackningen martin?

Ah okej! Har du provat att koppla in den? :D

This post was edited by Spetch on Nov 8 2012 08:08am
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Nov 8 2012 08:11am
Quote (Spetch @ Nov 8 2012 02:07pm)
Nej, men det vart bättre :D

Nu fick man lite mer att suga på. Är på jobbet just nu; kan kolla upp detta när jag kommer hem :)
Såvida ingen fixat det åt dig tills dess.

Puss


E/

Det vart nästan som om man behövde ta det från scratch...


-Har du öppnat förpackningen martin?

Ah okej! Har du provat att koppla in den? :D


Quote (Spetch @ Nov 8 2012 02:07pm)
Nej, men det vart bättre :D

Nu fick man lite mer att suga på. Är på jobbet just nu; kan kolla upp detta när jag kommer hem :)
Såvida ingen fixat det åt dig tills dess.

Puss


E/

Det vart nästan som om man behövde ta det från scratch...


-Har du öppnat förpackningen martin?

Ah okej! Har du provat att koppla in den? :D




har petat i alla sladdar som det står på manualen! :)

//. har även öppnat förpackningen!

This post was edited by MartinS on Nov 8 2012 08:11am
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,307.96
Trader: Trusted
Nov 8 2012 08:15am
Quote (MartinS @ 8 Nov 2012 15:11)
har petat i alla sladdar som det står på manualen! :)

//. har även öppnat förpackningen!


installerat enheten?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 8 2012 08:36am
ge den lite pengar
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 8 2012 08:43am
Quote (ChingeR @ 8 Nov 2012 15:36)
ge den lite pengar
http://www.jrbooksonline.com/jew-bwa-ha-ha.gif


Was expecting "Inb4 Makta" :Lol:
Member
Posts: 36,179
Joined: Feb 24 2009
Gold: 0.90
Nov 8 2012 09:13am
Quote (RistVaLL @ Nov 8 2012 02:15pm)
installerat enheten?


yes!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 8 2012 09:34am
häll cola på ljudkortet
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Nov 8 2012 09:48am
Quote (snoramej @ 8 Nov 2012 16:34)
häll cola på ljudkortet


Fanta fungerar mycket bättre.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll