Quote (Spetch @ Nov 8 2012 02:07pm)
Nej, men det vart bättre

Nu fick man lite mer att suga på. Är på jobbet just nu; kan kolla upp detta när jag kommer hem

Såvida ingen fixat det åt dig tills dess.
Puss
E/
Det vart nästan som om man behövde ta det från scratch...
-Har du öppnat förpackningen martin?
Ah okej! Har du provat att koppla in den?

Quote (Spetch @ Nov 8 2012 02:07pm)
Nej, men det vart bättre

Nu fick man lite mer att suga på. Är på jobbet just nu; kan kolla upp detta när jag kommer hem

Såvida ingen fixat det åt dig tills dess.
Puss
E/
Det vart nästan som om man behövde ta det från scratch...
-Har du öppnat förpackningen martin?
Ah okej! Har du provat att koppla in den?

har petat i alla sladdar som det står på manualen!

//. har även öppnat förpackningen!
This post was edited by MartinS on Nov 8 2012 08:11am