d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Iso +1 Till Team Sweden
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 6 2012 05:37pm
Du måste spela länge tho, helst Necro
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Nov 6 2012 05:38pm
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok
Member
Posts: 205,291
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 6 2012 05:40pm
Quote (Deadlyy @ 7 Nov 2012 00:38)
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok


putte du måste lira necro :3
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Nov 6 2012 05:40pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 7 2012 12:40am)
putte du måste lira necro :3


Nej markus blir 1st torch som förra laddern ^^, free fg hue
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 6 2012 05:45pm
Quote (Deadlyy @ Nov 7 2012 12:38am)
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok


Accepterat!

Lägg till mig på skype, naapsterz0r
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Nov 6 2012 07:06pm
Quote (PhearCIII @ 6 Nov 2012 23:45)
Accepterat!

Lägg till mig på skype, naapsterz0r



vaknade kl 23 så jag kan hålla er sällskap B) lagets egna kaffe kärring?
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 7 2012 05:54am
jag kan
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Nov 7 2012 11:30am
Quote (Deadlyy @ 7 Nov 2012 00:40)
Nej markus blir 1st torch som förra laddern ^^, free fg hue


jag fick första 20/20 pala T förrförra ladder

beat that niqqe
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll