☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Iso +1 Till Team Sweden
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 318
Replies: 7
Track Topic
PhearCIII
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#1
Nov 6 2012 05:37pm
Du måste spela länge tho, helst Necro
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#2
Nov 6 2012 05:38pm
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok
Marcusd0
Member
Posts: 205,291
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#3
Nov 6 2012 05:40pm
Quote (Deadlyy @ 7 Nov 2012 00:38)
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok
putte du måste lira necro :3
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#4
Nov 6 2012 05:40pm
Quote (Marcusd0 @ Nov 7 2012 12:40am)
putte du måste lira necro :3
Nej markus blir 1st torch som förra laddern ^^, free fg hue
PhearCIII
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#5
Nov 6 2012 05:45pm
Quote (Deadlyy @ Nov 7 2012 12:38am)
Kan lira hela natten . hela dagen imon, men kommer lira pala då jag går för torchhunting ^^ om det är ok
Accepterat!
Lägg till mig på skype, naapsterz0r
Chefen
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold
:
0.01
#6
Nov 6 2012 07:06pm
Quote (PhearCIII @ 6 Nov 2012 23:45)
Accepterat!
Lägg till mig på
skype
, naapsterz0r
vaknade kl 23 så jag kan hålla er sällskap
lagets egna kaffe kärring?
fotosyntEz
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
1.36
#7
Nov 7 2012 05:54am
jag kan
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#8
Nov 7 2012 11:30am
Quote (Deadlyy @ 7 Nov 2012 00:40)
Nej markus blir 1st torch som förra laddern ^^, free fg hue
jag fick första 20/20 pala T förrförra ladder
beat that niqqe
Go Back To
Svenska
Topic List
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact