d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Som Hjälper Mig Får 100 Fg > Xbox 360 Problem
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Nov 5 2012 01:18pm
Tjena. Jag var iväg i helgen och när jag kom hem skulle jag lira lite xbox. Problemet är att jag inte kan få ut cd grejen. Och när jag än får ut den med ett knep, sätter i skivan och stänger manuellt så står det fortfarande "opening cd"

100 fg om nån hjälper mig å de funkar!
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 5 2012 01:20pm
Slå din lillebrorsa för att han sabbat ditt xbox
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Nov 5 2012 01:21pm
Sälj xboxet först så slipper du låna
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 5 2012 01:22pm
Quote (SCXiao @ Nov 5 2012 08:21pm)
Sälj xboxet först så slipper du låna


Kom nu
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 5 2012 01:23pm
Kontakta Xbox support.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 5 2012 01:24pm
Dra ut strömkabeln, tryck på eject, koppla in strömkabeln igen, starta xbox, tryck på eject igen.
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 5 2012 01:26pm
Quote (snoramej @ 5 Nov 2012 21:24)
Dra ut strömkabeln, tryck på eject, koppla in strömkabeln igen, starta xbox, tryck på eject igen.


Testa detta.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 5 2012 01:28pm
jucka lite med xboxkontrollen så borde det funka
Member
Posts: 4,432
Joined: Dec 26 2010
Gold: 70.96
Nov 5 2012 01:29pm
Quote (snoramej @ Nov 5 2012 07:24pm)
Dra ut strömkabeln, tryck på eject, koppla in strömkabeln igen, starta xbox, tryck på eject igen.


Funka ej
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Nov 5 2012 01:31pm
Quote (heavypala @ 5 Nov 2012 21:29)
Funka ej


Följ d0's råd och ring supporten.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll