☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Grafikkort För 1k
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 657
Replies: 22
Track Topic
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#1
Nov 4 2012 07:06am
Behöver ett nytt grafikkort nu för att det gamla dog, kör med ganska gamla saker i datorn annars. 3gb låg klockad ram, e6850 och ett gammalt moderkort. Hade ett radeon 4670 innan och det dög ju. 600w psu.
Runt 1k är jag beredd att lägga. Spelar ändå bara dota2 så behöver inget mer.
Mer än 1gb har jag förstått att jag inte behöver.
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#2
Nov 4 2012 07:09am
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=756502
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#3
Nov 4 2012 07:12am
Jo, jag kommer köpa från dustin via företage
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#4
Nov 4 2012 07:20am
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 15:12)
Jo, jag kommer köpa från dustin via företage
http://www.dustin.se/product/5010622010/sapphire-radeon-hd7770-oc-1gb-pci-e-dvi-hdmi-dp/#intcmp=searchProvider_dacsa
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#5
Nov 4 2012 07:35am
http://www.dustin.se/product/5010655281/asus-geforce-gtx-650-ti-1gb-pci-e-vga-dvi-hdmi/#intcmp=searchProvider_dacsa
http://www.dustin.se/product/5010614466/asus-geforce-gtx-550-ti-1gb-pci-e-vga-dvi-hdmi/#intcmp=searchProvider_dacsa
kör sj med 660ti, op
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#6
Nov 4 2012 08:17am
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket
Jewhannes
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold
:
259.62
#7
Nov 4 2012 08:19am
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#8
Nov 4 2012 08:27am
Quote (Jewhannes @ Nov 4 2012 04:19pm)
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket
Det kommer bara dö igen och du får låg prio
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#9
Nov 4 2012 08:29am
Quote (Jewhannes @ 4 Nov 2012 16:17)
Oc = fabriköverklockad rite?
Funderar på 7770 dock så gillar jag digital vibrance så mycket
Ja, fabriksöverklockat.
Mitt är det (6850) och det klarar alla spel galant, 820mhz core clock, 1050 memory clock.
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#10
Nov 4 2012 08:30am
Quote (snoramej @ Nov 4 2012 02:29pm)
Ja, fabriksöverklockat.
Mitt är det (6850) och det klarar alla spel galant, 820mhz core clock, 1050 memory clock.
Klarar inte ALLA spel galant det där kortet heller!
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact