d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo Spökar > Hjälpes
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Nov 2 2012 06:14am


Aldrig sett felet förut.
Funkade galant till klockan 2 inatt.
Men när jag skulle spela idag, icke.

Hittar inte filen heller för den delen.

This post was edited by vandalen on Nov 2 2012 06:14am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 834.47
Nov 2 2012 06:20am
Provat att installera om?

Spelade du sp eller på b.net?

This post was edited by SCXiao on Nov 2 2012 06:20am
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Nov 2 2012 06:23am
Quote (SCXiao @ Nov 2 2012 12:20pm)
Provat att installera om?

Spelade du sp eller på b.net?


b.net
Knas när det funkade igår.
Sov, gick upp. Trasigt ~~
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 2 2012 06:27am
Quote (vandalen @ 2 Nov 2012 14:23)
b.net
Knas när det funkade igår.
Sov, gick upp. Trasigt ~~


installera om :)
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 2 2012 08:10am
Byt ut filerna som det är fel på kanske?
Ifall du har 2 installationer dvs
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll