d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Intenso8
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 1 2012 08:22am
Såg nu att du fyller år idag, så det är klart att du ska få en tråd i din ära!

Hoppas att du haft en bra dag, och att kvällen likaså blir bra!


Grattis! :cheer:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 1 2012 08:24am
Quote (PhearCIII @ 1 Nov 2012 16:22)
Såg nu att du fyller år idag, så det är klart att du ska få en tråd i din ära!

Hoppas att du haft en bra dag, och att kvällen likaså blir bra!


Grattis! :cheer:


:thumbsup: känns lite forever alone när inte föräldrar ringer och grattar en

du faktiskt nummer 2 att gratta lols
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Nov 1 2012 08:32am
grattis!
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Nov 1 2012 08:39am
Gratis!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 1 2012 08:47am
Quote (umade @ 1 Nov 2012 16:32)
grattis!


Quote (Jewhannes @ 1 Nov 2012 16:39)
Gratis!


Quote (PlaaD @ 1 Nov 2012 16:50)
Grattis bree


Quote (berhemuli @ 1 Nov 2012 16:51)
Grattis! :D


Quote (Fil @ 1 Nov 2012 16:52)
Grattis


tack som fan boys B)

/e oliwer vrf gör du så mot mig :wub:

This post was edited by Intenso8 on Nov 1 2012 08:52am
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 1 2012 08:50am
Grattis bree
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Nov 1 2012 08:51am
Grattis! :D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Nov 1 2012 08:52am
Grattis
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Nov 1 2012 09:20am
GräätZ
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 1 2012 09:25am
gzz
Go Back To Svenska Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll