d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Vilken Står Du För > Usa Valet
123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 235
Joined: Nov 18 2010
Gold: 101.00
Oct 31 2012 02:24am
tänkte att vi kollar vilken som vinner i sverige
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 31 2012 03:21am
Det går inte att rösta på republikanerna av den enkla anledningen att deras värderingar är alldeles för präglade av fundamentalistisk kristendom dom är emot gaybröllop, abborter mm

Republikansk valseger innebär 10 steg bakåt för acceptans och öppenheten i USA
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 31 2012 03:42am
Demokrat men jag tycker inte Obama är bra heller, som många andra.

Men han är ett mycket bättre val än republikanerna och romney.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 31 2012 03:54am
Obama kan inte sitta 4 år till, så enkelt är det. Förtjänar Obama 4 år till? Nej

Men jag tror att detk omme bli som det blev med Bush under sitt andra val - demokraternas alternativ är inte bra nog.

Romney är dock rejäl och förstår sig på ekonomi och sånt. Paul Ryan är också helt okej
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 31 2012 04:16am
rick santorum for president
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 31 2012 05:26am
Följer ej politik, null'd.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 31 2012 05:30am
Quote (dej @ Oct 31 2012 11:54am)
Obama kan inte sitta 4 år till, så enkelt är det. Förtjänar Obama 4 år till? Nej

Men jag tror att detk omme bli som det blev med Bush under sitt andra val - demokraternas alternativ är inte bra nog.

Romney är dock rejäl och förstår sig på ekonomi och sånt. Paul Ryan är också helt okej


Romney är riktigt rejäl. Våldtagen och gravid? Guds vilja, no abort m9
Är du och krigar utomlands? Då är du lat och dålig eftersom du inte betalar skatt
Minska deras deficit? Genom att satsa mer på militären.
Romney kommer med så många grodor och det märks att han inte har en aning om vad han pratar om.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 31 2012 05:31am
Quote (Svartermetalisk @ 31 Oct 2012 10:21)
Det går inte att rösta på republikanerna av den enkla anledningen att deras värderingar är alldeles för präglade av fundamentalistisk kristendom dom är emot gaybröllop, abborter mm

Republikansk valseger innebär 10 steg bakåt för acceptans och öppenheten i USA


Ja, republikanerna har rätt sjuka värderingar.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 31 2012 05:32am
Har varit ren komedi att följa debatterna :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 31 2012 06:50am
Föreslår någon av dem att man säljer billiga akacielöv?
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll