d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Windows 7 Tema > Halp Mi Bogs
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 30 2012 05:10pm
Tjobba

söker ett windows 7 tema som har en taskbar där uppe där man kan välja vilket program man vill slå igång, alltså man har som ett fält med olika grupper av olika shortcuts man vill slå igång
ungefär såhär om jag skulle rita på paint.

justerbart som fan hade varit nice.

JAG TVINGAR ER INTE, men gör det gärna för mig :angel:



och när man håller över så kommer en meny nedscrollad
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 30 2012 05:25pm
Googla, sett flera som har Skyrim menu och massa liknande saker.
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:34pm
Rocketdock?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 30 2012 05:37pm
Quote (vandalen @ 31 Oct 2012 00:34)
Rocketdock?


precis!

Tack, nu kan jag leta vidare själv <3

detta ser helt ok ut, kanske om det går att skapa grupper också









WOILA


This post was edited by ChingeR on Oct 30 2012 05:37pm
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Oct 30 2012 05:45pm
Jag använder rainmeter

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 30 2012 06:09pm
Quote (vandalen @ 31 Oct 2012 00:45)
Jag använder rainmeter

http://i47.tinypic.com/mmztzm.jpg


ser jäkligt cleant ut, men jag nöjer mig med denna rocketdock grejs
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 30 2012 06:55pm
tibia? :angry:
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 30 2012 06:58pm
Quote (Chefen @ 31 Oct 2012 01:55)
tibia?  :angry:


big spel jö
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 31 2012 10:26am
slutresultat






när jag trycker på en av mina "mappar"

Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll