d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Datorer.
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2012 02:08pm
Hejsvej!

Dags att köpa en ny dator.. men kan ej bestämma mig om vilken

http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/stationara-datorpaket/datorpaket-24-tum/compaq-cq2729eove247h/172208.4791/

eller

http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/stationara-datorpaket/datorpaket-22-tum/compaq-cq2729eove228tr/179651.4020/

Vilken dator hade ni tagit? Datorn är inte till för spel, mer till för film etc.
Det behöver inte vara en värsting dator..
Har ni tips på någon annan ? isf vilken ? ska inte kosta allt för mycket..

Tacksam för hjälp!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 29 2012 02:13pm
ingen av dom = slänga bort sina pengar

kanske bygga egen dator ?

http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/hp-pavilionp6-2106eo/175137.3012/

dock utan skärm

This post was edited by Intenso8 on Oct 29 2012 02:19pm
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 29 2012 02:18pm
https://www.inet.se/kundvagn/visa/2278864/dator

Likvärdigt nätagg på 550+ så blir det bra

https://www.inet.se/produkt/2204807/samsung-24-s24b350h-led

Helt ok skärm för dom pengarna
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2012 02:29pm
Quote (Intenso8 @ Oct 29 2012 08:13pm)
ingen av dom = slänga bort sina pengar

kanske bygga egen dator ?

http://www.netonnet.se/art/dator/stationar-dator/desktop/hp-pavilionp6-2106eo/175137.3012/

dock utan skärm


Okej.. Har ingen lust att bygga en egen, föredrar att köpa en färdig med skärm så jag slipper köpa flera saker vid sidan om. Därför jag fundera på att paket. Men tack för ditt svar.

Quote (PhearCIII @ Oct 29 2012 08:18pm)
https://www.inet.se/kundvagn/visa/2278864/dator

Likvärdigt nätagg på 550+ så blir det bra

https://www.inet.se/produkt/2204807/samsung-24-s24b350h-led

Helt ok skärm för dom pengarna


Som jag sa tidigare, föredrar paket. Men tack för ditt svar.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 29 2012 02:30pm
Quote (Dahlman1414 @ 29 Oct 2012 22:29)
Okej.. Har ingen lust att bygga en egen, föredrar att köpa en färdig med skärm så jag slipper köpa flera saker vid sidan om. Därför jag fundera på att paket. Men tack för ditt svar.



Som jag sa tidigare, föredrar paket. Men tack för ditt svar.


laptop kanske ? om du nu ska kolla film :) ?
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 02:33pm
Fyfan vilka bajsdatorer
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 29 2012 02:37pm
Ta hem datorerna. Häll cola på ljudkorten, lämna tillbaka den som blir minst trimmad.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 29 2012 02:38pm
Quote (Fil @ Oct 29 2012 09:37pm)
Ta hem datorerna. Häll cola på ljudkorten, lämna tillbaka den som blir minst trimmad.


This
Member
Posts: 34,770
Joined: Feb 6 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2012 02:39pm
Quote (snoramej @ Oct 29 2012 08:33pm)
Fyfan vilka bajsdatorer


Vem har sagt att de ska vara värsting datorer ?

Quote (Fil @ Oct 29 2012 08:37pm)
Ta hem datorerna. Häll cola på ljudkorten, lämna tillbaka den som blir minst trimmad.


Alltid lika rolig filip.

Quote (CraZeeY @ Oct 29 2012 08:38pm)
This


Ok.
Member
Posts: 39,510
Joined: Feb 10 2009
Gold: 14,327.50
Oct 29 2012 02:42pm
Quote (Dahlman1414 @ Oct 29 2012 09:39pm)
Vem har sagt att de ska vara värsting datorer ?



Alltid lika rolig filip.



Ok.


Tror snarare att folket tänker mer på "bang for the buck" än just att du ska ha en värsting. Ta det som PhearCIII rekomenderade så kommer du inte att ångra dig.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll