d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Miss Li? > Hm Japp
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,916
Joined: Sep 2 2006
Gold: 0.00
Oct 27 2012 12:46pm
sitter och kollar på så mycket bättre på 4an då min favvo artist pugh är dagens huvudperson, så gjorde miss li? hans -här kommer natten, var det nån som såg det, var störigt bra.
va gör hon för musik, ska jag nöja mig med denna cover lr lyssna på lite mer av henne.
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 27 2012 01:46pm
Hmm.
Prova typ söka på henne och lyssna på något.
Hört att det hjälpt folk förr.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 27 2012 03:20pm


Den där är jettepra

resten kan du leva utan
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 29 2012 10:39am
låter som ett barn :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Oct 29 2012 10:47am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 12:20pm
Quote (addekladde @ 27 Oct 2012 20:46)
sitter och kollar på så mycket bättre på 4an då min favvo artist pugh är dagens huvudperson, så gjorde miss li? hans -här kommer natten, var det nån som såg det, var störigt bra.
va gör hon för musik, ska jag nöja mig med denna cover lr lyssna på lite mer av henne.


aa det var skitnice
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll