Quote (addekladde @ 27 Oct 2012 20:46)
sitter och kollar på så mycket bättre på 4an då min favvo artist pugh är dagens huvudperson, så gjorde miss li? hans -här kommer natten, var det nån som såg det, var störigt bra.
va gör hon för musik, ska jag nöja mig med denna cover lr lyssna på lite mer av henne.
aa det var skitnice