d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Inställningar För Webcamera
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Oct 24 2012 04:31pm
Vill ändra bildkvalité o.s.v... Var hittar jag detta?
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Oct 24 2012 04:34pm
Äsch skit samma. Ser ändå ut som ett mongo nu så klarar mig utan bättre bildkvalité! Simma lugnt pojkar!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 05:09am
Häll cola på ljudkortet. Har hört att det tar dig till inställningsmenyn
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 25 2012 05:10am
jucka lite på input med kabeln :)
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 25 2012 06:18am
Quote (Fil @ Oct 25 2012 12:09pm)
Häll cola på ljudkortet. Har hört att det tar dig till inställningsmenyn


Hidden shortcut, this.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 25 2012 06:51am
Försök dra ur webkameran ur datorn.

This post was edited by snoramej on Oct 25 2012 07:09am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 25 2012 07:05am
snoramey: senaste personen som rekommenderade det fick warn!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 25 2012 07:09am
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 15:05)
snoramey: senaste personen som rekommenderade det fick warn!


tack!
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Oct 25 2012 07:54am
Quote (snoramej @ 25 Oct 2012 15:09)
tack!


sant, tog min oskuld :unsure:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 25 2012 07:58am
Quote (Fil @ 25 Oct 2012 15:05)
snoramey: senaste personen som rekommenderade det fick warn!


Rekommenderade vad? :banana:
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll