d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D3 Hardcore Gibb
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 24 2012 10:28am
Sugen på att dra ihop lite folk som vi brukade göra på d2.

HC - Inge AH eller liknande, enbart det vi hittar.
Är riktigt noob så förvänta er inget ^^
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Oct 24 2012 10:32am
Donuta mig en dator som klarar d3 så är jag på
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 24 2012 10:58am
Quote (SCXiao @ Oct 24 2012 06:32pm)
Donuta mig en dator som klarar d3 så är jag på



Fan ta och köp dig en dator jävel ;)
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 24 2012 11:01am
Jag är på!
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 24 2012 02:06pm
Jag vore på om vi kör mp10 all the way

Tänkte hosta något liknande i guilden, men sket sig i brist på intresse då de vill farma medans patchen är fresh
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll