☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Stjärnfall !! :d
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 600
Replies: 29
Track Topic
Kerzhakov
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold
:
880.00
#1
Oct 23 2012 11:07am
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#2
Oct 23 2012 11:09am
Quote (Kerzhakov @ 23 Oct 2012 18:07)
Var ute och
rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#3
Oct 23 2012 11:10am
Quote (Kerzhakov @ 23 Oct 2012 19:07)
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#4
Oct 23 2012 11:11am
Quote (Kerzhakov @ 23 Oct 2012 19:07)
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#5
Oct 23 2012 11:13am
Quote (Kerzhakov @ 23 Oct 2012 19:07)
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
This post was edited by Nickeee on Oct 23 2012 11:14am
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#6
Oct 23 2012 11:14am
Quote (Kerzhakov @ Oct 23 2012 07:07pm)
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
This post was edited by sofft on Oct 23 2012 11:15am
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#7
Oct 23 2012 11:16am
Quote (Kerzhakov @ Oct 23 2012 05:07pm)
Var ute och rökte nyss och fick se ett stjärnfall
Var ca 6-7 år sedan man såg ett, lite häftigt
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#8
Oct 23 2012 11:17am
Quote (Ost @ 23 Oct 2012 19:16)
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
vafan mog1
This post was edited by Nickeee on Oct 23 2012 11:17am
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#9
Oct 23 2012 11:17am
Quote (Ost @ Oct 23 2012 07:16pm)
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
vafan mog1
This post was edited by sofft on Oct 23 2012 11:17am
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#10
Oct 23 2012 11:17am
Quote (Ost @ 23 Oct 2012 19:16)
wat u be smokin dawg
nä j/k
nice
tog du något foto
vafan mog1
This post was edited by Marcusd0 on Oct 23 2012 11:17am
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact