d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skype Party
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 20 2012 11:17am
pm pissboss3 för info
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 20 2012 11:19am
Lite lördagsmys

min skype: Fakkmeister.

Vi sitter typ 9 stycken just nu.

Ekaan
jag ( mannen )
Marcusd0
PhearcIIIIIIIIIIIIIIIII
Ost
Orcunge
Sofft

sen nå mer tror jag



This post was edited by Pissboss3 on Oct 20 2012 11:20am
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 20 2012 11:22am
srry vågar inte prata med er coolingar :unsure:
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 20 2012 11:23am
Quote (Intenso8 @ Oct 20 2012 06:22pm)
srry vågar inte prata med er coolingar  :unsure:


Thuglife
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 20 2012 11:23am
Quote (PhearCIII @ 20 Oct 2012 19:23)
Thuglife


indeed!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 20 2012 11:23am
Det är rätt mysigt här inne
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 20 2012 11:26am
Blir novell.

Samla på er lube och ha ena fingret ledigt!

Har tappat räkningen nu.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 20 2012 11:31am
jag pls
har ju väntat på novellllll.

This post was edited by Nickeee on Oct 20 2012 11:32am
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 20 2012 11:33am
Quote (Nickeee @ 20 Oct 2012 09:31)
jag pls
har ju väntat på novellllll.


Blir en bra novell mannen
Member
Posts: 205,304
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 20 2012 11:45am
Extremt bög här inne och det var egentligen inte meningen att det skulle bli såhär.

G_G
Go Back To Svenska Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll