Quote (SCXiao @ 19 Oct 2012 14:01)
plz do så vi inte saknar ihjäl oss

Åkte förbi Lammhult förrut
Quote (Marcusd0 @ 19 Oct 2012 14:03)
gz @ 5k
Lol märkte inte ens

Ty brah

Måste förövrigt va nykter 1h till för att jag ska hämta en polare på station här tydligen....
This post was edited by PlaaD on Oct 19 2012 11:20am