d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Jag Drar På Mig Shako Och åker Vidare En Resa För > Alla Jsps Krigare
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 19 2012 01:12am
Hörs på söndag
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 19 2012 01:24am
wooow borta från jsp i 2 hela dagar :)
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 19 2012 01:27am
Quote (Intenso8 @ 19 Oct 2012 09:24)
wooow borta från jsp i 2 hela dagar :)


Kommer bli svårt men jag får va stark.


Kanske lånar polarns dator i smyg för att fixa +1 dock :ph34r:
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 19 2012 06:01am
Quote (PlaaD @ 19 Oct 2012 09:27)
Kommer bli svårt men jag får va stark.


Kanske lånar polarns dator i smyg för att fixa +1 dock  :ph34r:


plz do så vi inte saknar ihjäl oss :(
Member
Posts: 205,295
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 19 2012 06:03am
gz @ 5k
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 19 2012 11:19am
Quote (SCXiao @ 19 Oct 2012 14:01)
plz do så vi inte saknar ihjäl oss :(


Åkte förbi Lammhult förrut :ph34r:

Quote (Marcusd0 @ 19 Oct 2012 14:03)
gz @ 5k


Lol märkte inte ens :(
Ty brah :hug:

Måste förövrigt va nykter 1h till för att jag ska hämta en polare på station här tydligen....

This post was edited by PlaaD on Oct 19 2012 11:20am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 19 2012 11:34am
Jsp will (not) miss you! Please (dont) be back soon! :lol:
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 19 2012 11:53am
Quote (Spetch @ 19 Oct 2012 19:34)
Jsp will (not) miss you! Please (dont) be back soon! :lol:


Ska spamma dig på skype för all evighet :mad:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 11:54am
Quote (PlaaD @ 19 Oct 2012 18:53)
Ska spamma dig på skype för all evighet  :mad:


Spamma skiten ur honom :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll