d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 17 2012 04:28pm
Från Makta till Makata.

jag står för skiten!

YAY OR NEY!?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 17 2012 04:33pm
Du vill att Makta ska byta till Makata, eller att någon ska byta till Makata?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 17 2012 04:37pm
[X] SlasMakta
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 17 2012 04:39pm
makata all the way!!
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 17 2012 04:42pm
makata makata oh mighty makata!!

kör på det
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 17 2012 04:45pm
Vad står Makta för?

Makata är mera macho
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 17 2012 04:47pm
Quote (PhearCIII @ 17 Oct 2012 22:45)
Vad står Makta för?

Makata är mera macho



är väl nån fras för nått idiotiskt tyskt ord som är ~55 år gammalt


makata låter ju som katt mat eller en afrikansk inföding! mycker fränare!
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 04:56pm
Quote (Chefen @ Oct 17 2012 11:47pm)
är väl nån fras för nått idiotiskt tyskt ord som är ~55 år gammalt


makata låter ju som katt mat eller en afrikansk inföding! mycker fränare!


xpd som började med makata
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 17 2012 05:07pm
Quote (dej @ 17 Oct 2012 22:56)
xpd som började med makata



jag vet, myckel väl medveten om de och hans historier (2 år sedan i samma veva som hans jul kalender)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 17 2012 05:50pm
Quote (dej @ 17 Oct 2012 23:56)
xpd som började med makata


Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 00:07)
jag vet, myckel väl medveten om de och hans historier (2 år sedan i samma veva som hans jul kalender)


Makata har används långt innan XPD försökte vara lustig. Tror det användes i pvp-eu första gången 2006/2007. Och Makta är inte tyskt din noob! Det är norskt. T.E.X Den utøvande makta > Den verkställande makten

Edit: Reichsführer-Makta >>>

This post was edited by Makta on Oct 17 2012 05:52pm
Go Back To Svenska Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll