d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Mer Ljudproblem
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 17 2012 12:42pm
Har fått problem med ljudet...igen
Bara en av mina uppspelningsenheter spelar ljud, skypeljudet har av någon anledning hamnat på realtek hd digital output (optical) ist för högtalare.
Får inget ljud från skype men kan höra musik som spelas från "högtalare" utan problem

Realtek HD Digital output (optical) (realtek high definition audio)

Högtalare (realtek high definition audio)

wat do
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 17 2012 12:54pm
ta bort system32 mappen
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 17 2012 01:23pm
prova att jucka på sladden :)
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll