Har fått problem med ljudet...igen
Bara en av mina uppspelningsenheter spelar ljud, skypeljudet har av någon anledning hamnat på realtek hd digital output (optical) ist för högtalare.
Får inget ljud från skype men kan höra musik som spelas från "högtalare" utan problem
Realtek HD Digital output (optical) (realtek high definition audio)
Högtalare (realtek high definition audio)
wat do