d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Arghh Snö
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,845
Joined: Oct 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2012 04:14pm
driver du... snöstorm hela dagen, ska forsätta hela veckan.. norrbotten <3
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 04:19pm
Skulle bli runt 17 grader i Östergötland till helgen :unsure:
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 16 2012 04:28pm
Quote (Towards @ Oct 17 2012 12:14am)
driver du... snöstorm hela dagen, ska forsätta hela veckan.. norrbotten <3


Ska du få lika stor snopp som marcus?
Member
Posts: 1,845
Joined: Oct 2 2012
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2012 04:28pm
Quote (Yla123 @ Oct 17 2012 12:28am)
Ska du få lika stor snopp som marcus?


Jag är ingen spammer.


Quote (PlaaD @ Oct 17 2012 12:19am)
Skulle bli runt 17 grader i Östergötland till helgen  :unsure:


haha sköönt... inte avundsjuk :/

This post was edited by Towards on Oct 16 2012 04:29pm
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Oct 16 2012 04:32pm
snöade ju för flera veckor sen där jag bor ;D
snöat en hel del idag också.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 12:19pm
Troll gick från höst till vinter på ett dygn.
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 17 2012 12:30pm
Quote (PlaaD @ 16 Oct 2012 23:19)
Skulle bli runt 17 grader i Östergötland till helgen  :unsure:


Fu
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Oct 17 2012 12:31pm
Quote (Litttle_Brother @ 17 Oct 2012 20:19)
Troll gick från höst till vinter på ett dygn.


nej
det kommer ju inte stanna
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 17 2012 12:33pm
Quote (Jewhannes @ 17 Oct 2012 19:31)
nej
det kommer ju inte stanna


dis, kommer att vara slaskväder ett bra tag
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 12:41pm
Quote (Jewhannes @ 17 Oct 2012 20:31)
nej
det kommer ju inte stanna


Vi kanske inte bor på samma ställe?

Iaf, nej mest troligen stannar det inte, saken är dock vad jag menade att, i vanliga fall kommer de några små flingor sen far de bort samma dag. Nu kom det VÄLDIGT MYCKET för att vara först snön, sen så har den stannat över ett dygn och det är isigt och halt och lite slaskit.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll