Quote (Jewhannes @ 17 Oct 2012 20:31)
nej
det kommer ju inte stanna
Vi kanske inte bor på samma ställe?
Iaf, nej mest troligen stannar det inte, saken är dock vad jag menade att, i vanliga fall kommer de några små flingor sen far de bort samma dag. Nu kom det VÄLDIGT MYCKET för att vara först snön, sen så har den stannat över ett dygn och det är isigt och halt och lite slaskit.