d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Meanwhile In Germany
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 16 2012 02:48pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Oct 16 2012 03:02pm
HAHAHA åh

Först gör en tysk hora en tråd om att Zlatan är helt jävla sämst efter 20 minuter, när han inte ens fått en boll

som den backfira :D
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 16 2012 03:34pm
GG wp sweden
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 16 2012 03:45pm
loosa 1200kr pga den jävla matchen.

Skulle blitt 4 - 3 till tyskarna :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 16 2012 03:52pm
Quote (Pissboss3 @ Oct 16 2012 11:45pm)
loosa 1200kr pga den jävla matchen.

Skulle blitt 4 - 3 till tyskarna :(


200 :D
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 16 2012 04:25pm
Quote (Svartermetalisk @ 16 Oct 2012 22:48)
http://i45.tinypic.com/10qjvxt.jpg


Omg y u new pic

This post was edited by PlaaD on Oct 16 2012 04:25pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 16 2012 04:45pm
Quote (Pissboss3 @ 16 Oct 2012 23:45)
loosa 1200kr pga den jävla matchen.

Skulle blitt 4 - 3 till tyskarna :(


betta du 1200kr på det resultatet eller på något bet eller la du typ 50kr och hade CHANS att vinna 1200kr?
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 16 2012 04:56pm
Quote (berhemuli @ 16 Oct 2012 23:45)
betta du 1200kr på det resultatet eller på något bet eller la du typ 50kr och hade CHANS att vinna 1200kr?


det var nå sådant tror jag
Go Back To Svenska Topic List
Add Reply New Topic New Poll