d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Sig/ava B)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 04:01pm
Gjord av Zozai och det hela tog.. 1 timme? Inte helt perfekt but close enough.
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 15 2012 04:02pm
den sög bro!
förra >


e/ i signen ser det usom de står marta

This post was edited by Ekaan on Oct 15 2012 04:02pm
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2012 04:02pm
Är det little sister du sparkar?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 04:03pm
Quote (PhearCIII @ 15 Oct 2012 23:02)
Är det little sister du sparkar?


Det är ju ingen tjej.. Så nope :<

Quote (Ekaan @ 15 Oct 2012 23:02)
den sög bro!
förra >


:mad:
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2012 04:04pm
Quote (Makta @ Oct 15 2012 11:03pm)
Det är ju ingen tjej.. Så nope :<



:mad:


Jag kommer ihåg att vi hade en lärare, som var lite udda, försiktig osv. Och vi var en riktigt jävlig klass (högstadiet). Vi skulle ha idrott med denna lärare en dag, och ni vet innan idrotten börjar, så är läraren alltid i ngt rum? Iaf så kom vi på den briljanta idén att klättra upp på läktaren, ovanför dörren där läraren kommer ut, och kasta en medicinboll i skallen på honom. Så läraren kommer ut, bollen flyger rakt i skallen, och läraren tuppar av! Vi konkar sedan in denna avtuppade lärare i en bollkorg och puttar runt honom i idrottssalen. Klassen skarpaste idiot kommer på iden att fästa bollkorgen, med läraren inuti, på moppen, och köra runt bakom den.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2012 04:12pm
Str0nk ava

sigen vet jag inte, kanske bara är jag men är det inte jävligt låg upplösning på det där fotot?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 04:15pm
Quote (Svartermetalisk @ 15 Oct 2012 23:12)
Str0nk ava

sigen vet jag inte, kanske bara är jag men är det inte jävligt låg upplösning på det där fotot?




^ Originalet. Är inte helt nöjd som sagt men det var det bästa jag kunde fixa nu. Kostade mig 40 ostar också så inget att klaga över :lol:

Edit: Little sister som S.H.A.R.P skinhead längst till vänster? b)

This post was edited by Makta on Oct 15 2012 04:16pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2012 04:19pm
Quote (Makta @ Oct 15 2012 11:15pm)
http://i50.tinypic.com/20kztl4.jpg

^ Originalet. Är inte helt nöjd som sagt men det var det bästa jag kunde fixa nu. Kostade mig 40 ostar också så inget att klaga över :lol:

Edit: Little sister som S.H.A.R.P skinhead längst till vänster? b)


Aa precis, det där fotot är klart skarpare.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 15 2012 04:20pm
Quote (Makta @ 16 Oct 2012 00:15)
http://i50.tinypic.com/20kztl4.jpg

^ Originalet. Är inte helt nöjd som sagt men det var det bästa jag kunde fixa nu. Kostade mig 40 ostar också så inget att klaga över :lol:

Edit: Little sister som S.H.A.R.P skinhead längst till vänster? b)


Not sure if familjefoto eller bild från google.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 15 2012 04:21pm
Quote (PlaaD @ 15 Oct 2012 23:20)
Not sure if familjefoto eller bild från google.


Vi är bara 2 personer i familjen med kalt huvud.. Resten är obviously grannar som ville med b)
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll