d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Piika Pii
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 15 2012 03:03pm


Jag har ritat, ujelly?
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 15 2012 03:06pm
Rita en till mig plz
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 15 2012 03:07pm
Quote (Errorz @ 15 Oct 2012 23:06)
Rita en till mig plz


har lagt ner cuz too good!

har ett litet album här på jsp dock med mina allra vassaste alster sparade!
tre av dom är mina, övriga är gjorda av: dwerfs, ddown och alphabetz
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 15 2012 03:10pm
Challenge considered!
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Oct 15 2012 05:40pm
10/10 would bang
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 16 2012 12:39pm

Bulb>pikipii
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 16 2012 12:39pm
Quote (Yla123 @ 16 Oct 2012 20:39)
http://i46.tinypic.com/k329no.jpg
Bulb>pikipii


lol :rofl:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 16 2012 12:42pm
va fan är det med den yngre gen och pokemons?

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 16 2012 12:43pm
Quote (K1NGEN @ Oct 16 2012 08:42pm)
va fan är det med den yngre gen och pokemons?

http://tnation.t-nation.com/forum_images/auto/r/786x0/9/e//9e1d9_ORIG-gaaaay.jpg



Inget fel på pokemon :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 16 2012 12:45pm
Quote (K1NGEN @ 16 Oct 2012 20:42)
va fan är det med den yngre gen och pokemons?

http://tnation.t-nation.com/forum_images/auto/r/786x0/9/e//9e1d9_ORIG-gaaaay.jpg


Du känner väl inte igen ett skämt förrän det slår dig i ansiktet och rånar dig på plånboken men lämnar kvar pengarna.
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll