Detta är bra för sin genre helt klart, det är exakt sådär "det ska låta"
problemet för mig är att jag tycker den där genren har stagnerat fullständigt, det finns extremt många band som låter mer eller mindre exakt sådär. Hade hellre sett innovationer.
tldr: Bra men inte nyskapande
mene, hade jag hört detta när jag var inne på typ sån här musik hade jag rådiggat det helt klart för dom vet vad dom sysslar med.
This post was edited by Svartermetalisk on Oct 15 2012 01:55pm