d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Goda Vänner Till Mig > Deras Senaste Låt!!
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Oct 15 2012 01:43pm


De flesta av er lär ju inte gilla denna typ av musik / genre, men borde finnas en eller två som gör!

Såå, vad tycks? :)


Mvh
x17
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 15 2012 01:44pm
urusla lyrics
musiken var för basic

och rösten var kass
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 15 2012 01:48pm
Detta är bra för sin genre helt klart, det är exakt sådär "det ska låta"

problemet för mig är att jag tycker den där genren har stagnerat fullständigt, det finns extremt många band som låter mer eller mindre exakt sådär. Hade hellre sett innovationer.

tldr: Bra men inte nyskapande

mene, hade jag hört detta när jag var inne på typ sån här musik hade jag rådiggat det helt klart för dom vet vad dom sysslar med.

This post was edited by Svartermetalisk on Oct 15 2012 01:55pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 826.67
Oct 15 2012 01:57pm
Inga amatörer det inte! 8/10
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 15 2012 02:01pm
what is this
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Oct 15 2012 02:02pm
No gusta
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Oct 15 2012 02:54pm
bör inte klassas som musik.

0/10
Member
Posts: 7,484
Joined: May 5 2008
Gold: 915.00
Oct 15 2012 03:00pm
fan vad dålig
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 15 2012 03:23pm
:rolleyes:
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold: 9,055.01
Oct 15 2012 03:24pm
En bra väckarklock-signal ^_^
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll