Quote (Orvar @ 11 Oct 2012 07:21)

Fråga Pissboss3 annars, tror han har sin xbox game tag i sin sig
Quote (CableeGuy @ 10 Oct 2012 20:06)
En kille på jobbet pratar om xbox ibland, kan höra med honom i morgon om han är sugen på att spela med dig:)
Quote (PlaaD @ 11 Oct 2012 09:40)
Spelar i stort sätt bara Guitar Hero med Slas ändå, dock inget live nu.
Bara att slänga iväg ett PM ifall ni är intresserade av att spela något, eller bara snacka medan de spelar.
Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2012 20:37)
vem är du?
Skulle ni kunna ta det privata snacket i PM? Tack.
Quote (SCXiao @ 10 Oct 2012 19:52)
Nä
Tack, då vet jag att du inte spelar Xbox tills nästa gång.
Quote (Teposen @ 10 Oct 2012 19:54)
Hej Henke

Hej Linus
This post was edited by Jonsson on Oct 11 2012 02:14am