d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xbox Live Spelare Sökes
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Oct 10 2012 11:51am
Kunde inte hitta någon tråd på de senaste 50 sidorna, därav tråden.

Någon som spelar någonting på Xbox som skulle kunna tänka sig att spela och jaga achivements tillsammans?

Tänker mig inget specifikt spel, hojta till ifall någon spelar, kanske man kan spela tillsammans. (Blir väl bäst att höra av sig via PM, då jag sannolikt inte kommer att kolla denna tråden)

This post was edited by Jonsson on Oct 10 2012 11:57am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Oct 10 2012 11:52am
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 10 2012 11:54am
Hej Henke :hug:
Member
Posts: 5,574
Joined: Jul 1 2007
Gold: 1,156.23
Oct 10 2012 12:06pm
En kille på jobbet pratar om xbox ibland, kan höra med honom i morgon om han är sugen på att spela med dig:)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 10 2012 12:37pm
Quote (CableeGuy @ 10 Oct 2012 20:06)
En kille på jobbet pratar om xbox ibland, kan höra med honom i morgon om han är sugen på att spela med dig:)


vem är du?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 10 2012 11:21pm
Quote (CableeGuy @ Oct 10 2012 07:06pm)
En kille på jobbet pratar om xbox ibland, kan höra med honom i morgon om han är sugen på att spela med dig:)


:D

Fråga Pissboss3 annars, tror han har sin xbox game tag i sin sig
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Oct 11 2012 01:40am
Spelar i stort sätt bara Guitar Hero med Slas ändå, dock inget live nu.
Member
Posts: 17,282
Joined: Feb 20 2008
Gold: 190.00
Oct 11 2012 02:13am
Quote (Orvar @ 11 Oct 2012 07:21)
:D

Fråga Pissboss3 annars, tror han har sin xbox game tag i sin sig


Quote (CableeGuy @ 10 Oct 2012 20:06)
En kille på jobbet pratar om xbox ibland, kan höra med honom i morgon om han är sugen på att spela med dig:)


Quote (PlaaD @ 11 Oct 2012 09:40)
Spelar i stort sätt bara Guitar Hero med Slas ändå, dock inget live nu.


Bara att slänga iväg ett PM ifall ni är intresserade av att spela något, eller bara snacka medan de spelar.

Quote (Intenso8 @ 10 Oct 2012 20:37)
vem är du?


Skulle ni kunna ta det privata snacket i PM? Tack.

Quote (SCXiao @ 10 Oct 2012 19:52)


Tack, då vet jag att du inte spelar Xbox tills nästa gång.

Quote (Teposen @ 10 Oct 2012 19:54)
Hej Henke :hug:


Hej Linus :hug:

This post was edited by Jonsson on Oct 11 2012 02:14am
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 11 2012 08:19am
Heej :love: De var längesedan man såg dig sist :)
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 11 2012 08:28am
Quote (Orvar @ 10 Oct 2012 21:21)
:D

Fråga Pissboss3 annars, tror han har sin xbox game tag i sin sig


Sant.

Är även achievement hunter men har inte kört så mycket på sistone.

Bara för en vecka sedan började jag min xbox-karriär igen så bara att adda mig om du vill hunta tillsammans med någon!
Go Back To Svenska Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll