☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> "vad Fan Gör Jag Uppe?"
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 579
Replies: 13
Track Topic
Bossolv
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold
:
110.01
Warn: 30%
#1
Oct 9 2012 05:51pm
Är det bara jag som gör ingenting tills typ den här tiden och tänker "vad i hela friden gör jag uppe så här sent" när man ska upp kl 7 nästa morgon..
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#2
Oct 9 2012 06:08pm
/care
Deadlyy
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold
:
Locked
#3
Oct 9 2012 06:21pm
Du posta detta i LoL-sektionen precis. Lugna dig lite.
Quote (dej @ Oct 10 2012 01:08am)
/care
This
Marcusd0
Member
Posts: 205,298
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#4
Oct 9 2012 06:24pm
Frågan är -
Vem gör inte.... *
KEESO
Member
Posts: 6,093
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
9,055.01
#5
Oct 9 2012 06:59pm
är man arbetslös så är man
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
910.92
#6
Oct 9 2012 11:42pm
Jag låg och läste fram till strax efter två inatt. Första halvan av boken var bra men andra var så jävla spännande att jag inte kunde lägga den ifrån mig
Å andra sidan är jag ledig idag så npnp
This post was edited by SCXiao on Oct 9 2012 11:42pm
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#7
Oct 10 2012 02:57am
Frågan är varför man skulle vara vaken på en vardag sådär sent, när man är 13 år
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#8
Oct 10 2012 05:08am
Quote (Bossolv @ 10 Oct 2012 01:51)
Är det bara jag som gör ingenting
tills
typ den här tiden och tänker "vad i hela friden gör jag uppe så här sent" när man ska upp kl 7 nästa morgon..
Happends men inte så tidigt tho
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#9
Oct 10 2012 05:09am
Quote (Coldswede @ 10 Oct 2012 11:08)
Happends men inte så tidigt tho
vad betyder happends för något?
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#10
Oct 10 2012 05:14am
Quote (eviilution @ Oct 10 2012 12:09pm)
vad betyder happends för något?
det där är ju han tomten som bölade floder när vi retade honom :-P
Go Back To
Svenska
Topic List
1
2
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact