d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Xpd-trader > Dude, Where You At?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 09:29am
Last Seen: 133 days ago
Local Time: 05:28pm
Last Post: 137 days ago



Någon som vet något? Trodde aldrig jag skulle säga det; men jag saknar han lite...
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 9 2012 10:16am
knarkade ihjäl sig
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Oct 9 2012 10:54am
Quote (pawa @ 9 Oct 2012 18:16)
knarkade ihjäl sig


Man kan ju alltid hoppas..
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2012 12:13pm
Quote (berhemuli @ Oct 9 2012 05:54pm)
Man kan ju alltid hoppas..


:unsure:

Oh well, kan inte säga att jag gillade honom ^_^
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 9 2012 12:17pm
Quote (Mikob @ Oct 8 2012 11:34pm)
Wow, xpd var det ett tag sen man såg ^^


Quote (Orvar @ Oct 9 2012 07:13pm)
:unsure:

Oh well, kan inte säga att jag gillade honom ^_^


Han var ju skön jue xD
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2012 12:18pm
Quote (Mikob @ Oct 9 2012 07:17pm)
Han var ju skön jue xD


Inte det minsta
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 9 2012 12:54pm
blev väl gangbangad av sina elever
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 9 2012 01:07pm
Quote (AsDrake @ 9 Oct 2012 20:54)
blev väl gangbangad av sina elever


this
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Oct 9 2012 01:34pm
Quote (berhemuli @ 9 Oct 2012 18:54)
Man kan ju alltid hoppas..


This
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Oct 9 2012 01:51pm
Quote (Mikob @ 9 Oct 2012 20:17)
Han var ju skön jue xD


När han ansträngde sig, oftast var han bara dryg imo.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll