d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Min Flickvän > No Hate
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,504
Joined: Jul 6 2008
Gold: 3,007.00
Oct 9 2012 02:18am
This is Teposens GF.


This post was edited by Hellgren on Oct 9 2012 02:44am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 9 2012 02:20am
min med :o

dont hate plz
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Oct 9 2012 07:39am
Teposen? Vart fan kommer det här ifrån?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 09:09am
Dö...
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 9 2012 09:10am
hon försöker verkligen bli en widerstedt 2
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 9 2012 09:12am
Quote (dej @ Oct 9 2012 04:10pm)
hon försöker verkligen bli en widerstedt 2


Tänkte också på detta
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 09:13am
Jag hatar henne.. helt sjukt.. går inte att beskriva.
Member
Posts: 997
Joined: Nov 19 2011
Gold: 35.37
Warn: 10%
Oct 9 2012 09:16am
Quote (Spetch @ Oct 9 2012 04:13pm)
Jag hatar henne.. helt sjukt.. går inte att beskriva.


this
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Oct 9 2012 09:23am
posta inte henne igen, tisdagen blir bara sämre.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 9 2012 09:26am
Quote (DUNK3LHEIT @ Oct 9 2012 05:16pm)
this


Ja men seriöst. Ett hat emot någon är oftast lätt att beskriva. Det brukar följas utav fjorton svordomar i stora bokstäver.
Det räcker dock inte ens i närheten till på allt hat som finns inuti mig emot henne!

Tanken av att hon skulle trolla och göra det för att jävlas gör mig bara ännu argare.
Go Back To Svenska Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll